Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Mina marsvin hatar att ha sele pa sig, jag har provat ett par ganger men de tycker att det ar pest och pina. De kaniner jag haft har...
Svar
7
· Visningar
2 787
Senast: lizan
·
Övr. Djur Jag har nu ganska länge gått och funderat på att skaffa mig två tamråttor. Men vill först lära mig så mycket som möjligt om dessa djur... 2
Svar
27
· Visningar
6 142
Övr. Djur Ska flytta nu i helgen och först nu slog det mig att jag bör ju ha någon slags transportbur för fåglarna, så dom inte får panik och...
Svar
2
· Visningar
2 094
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Djur Fisken har fått fenröta och jag har haft i baktopur enligt beskrivningen. Hur länge tar det innan resultat syns?
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Vad brukar det finnas för nåt på expo sthlm? Tror ni det finns landsköldpaddor? Hur fungerar allting, som en stor mässa bara där man...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Hazel
·
  • Låst
Lantbruksdjur Jag är själv inte så van vid grisar men jag reagerade ändå på den här artikeln så ni mer grisvana bukefalister, är detta normalt...
Svar
7
· Visningar
1 074
Lantbruksdjur Så här kan det gå när folk skaffar djur som de inte har en aning om hur de ska hantera. Har själv tagit hand om en gris som ansågs...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: LIA
·
A
Övr. Djur Hejsan! Jag är smådjurs allergiker men jag undrar om man då är mot alla smådjur, dvs kaniner, gerbiler, marsvin, hamstrar chinchillor...
Svar
3
· Visningar
926
F
Övr. Djur Hej! Jag har fått överta två kaniner, jag undrar varför bajset fastnar i rumpan och bildar stora klumpar som jag får klippa bort? Det...
Svar
13
· Visningar
1 204
Senast: Royal_724
·
Lantbruksdjur Nu vill jag se alla fina får! Börjar med mina: Julia, gosigaste fåret. Bärta, finaste fåret. Lilla Bä, blygaste fåret...
Svar
9
· Visningar
1 370
L
Övr. Djur Imorse när jag skulle släppa ut kaninpojken min (innekanin) så märkte jag att han kisade med ena ögat. Det är både rött och lite svullet...
Svar
2
· Visningar
1 719
Senast: Pejla
·
Övr. Djur I tisdags låg våran kanins brorsa död i buren ute . Våra pojkar är 5 år och okastrerade, väldigt tama. Kola som lever fick flytta in i...
Svar
5
· Visningar
2 557
Senast: alicen
·
Övr. Djur Köpte en hermelinkorsning ca 4 månader gammal för en vecka sedan. Och hon börjar bli lite småtam nu men jag har ett stort problem med...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Fotade några av kaninerna och fick en riktigt bra bild på min älsklingshane. Han har så goa kinder att jag bara känner för att nypa tag...
Svar
19
· Visningar
1 344
Senast: soffeloffan
·
Övr. Djur Bara en fundering jag fick när jag "studerade" mitt ena marsvin. Det är precis som om hon tuggar tuggummi ibland(rätt ofta faktiskt)...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: soffeloffan
·
H
Övr. Djur Hejsan jag undrar om det funkar att använda canitex på kaniner? För jag har hört att Dermocan ska funka men det har ju slutat säljas så...
Svar
2
· Visningar
1 493
Senast: vego96
·
Övr. Djur Min slöjis som jag skrev om för ett par dagar sen har nog blivit sämre :( Den har fått bo i yngelkaret och har då vilat mycket på...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Hej kaninälskare. Min högt älskade kaninhona, 7 år och 2 månader, har fått en "klut" under magen. Den är inte särskilt stor, som att... 2
Svar
33
· Visningar
5 050
Senast: OhNoez
·
R
Övr. Djur Jag måste låna ut mina kaniner i ½ år pågrund av jobb utomlands. Hjälp mig att komma på ställen att annonsera på, lagt ut på blocket å...
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: _satelit_93
·
H
Övr. Djur För ett halvår sen var ja inne på en zoo affär och då sa dom att man kan bada sin kanin i lite hundschampo. Men för 2 veckor sen ca så...
Svar
8
· Visningar
3 732
Senast: Hannis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka