Bukefalos 28 år!

Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Lantbruksdjur Hur yttrar det sig? Är det farligt med vatten som kommer ur kopparledningar?
Svar
1
· Visningar
2 898
S
Lantbruksdjur Hej. Jag ska ha får som ska lamma i vår. Nu undrar jag lite om det här med märkning, slakt, skötsel vid lammning och sånt. Alla tips...
2
Svar
28
· Visningar
3 294
Senast: Masse
·
Övr. Djur Har nu skaffat en kanin som jag har tänkt ska få bo med mig i lägenheten istället för i stallet. Har nu börjat fundera på om det går att...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Rapid
·
Övr. Djur När lilla Dunderklumpen blev ensam liten plutt var det ju bara att skaffa sällskap åt honom. Nu är sällskapet här, 3 st Achatina...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: gul_zebra
·
V
Övr. Djur Mumla (dotter marsvinet) -hennes pappa var nog en Tupphöna, så Mumla vart en korsning mellan kyckling och marsvin = Marsling. Hur...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur var hittar man det? Jag har 6 undulater och det går åt en hel del undulatfrön. Det vore så himla bra om mankunde köpa en stor säck så...
Svar
2
· Visningar
1 863
Senast: Gabbi
·
M
Övr. Djur japp, nu har vi fått tillökning i famlijen. lillebror har fått en hamster. men, vi är ju int så kunniga om sånna, så är det något man...
Svar
15
· Visningar
1 188
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Äntligen! :bump: Nu sitter jag äntligen här igen med sällskap av råttisar. Hämtade två små grabbar igår!! De heter Astro och...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur jag undrar hur ni gör med sår som har tjock sårskorpa på såret.?????. när jag tagit bort skorpan har det ofta varit fult under. tvättar...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Djur vad har ni för storlek på er/era kaninburar? hur många kaniner o vilka bort tillsammans? inne eller ute kaniner? vi har nu bara tre...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Djur Vad ska man tänka på när man får hem en 8 veckors minigris kille? Vi har sen tidigare en minigris vid namn Leffe som vi haft i 4 år...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: miamiamia
·
C
Övr. Djur ...det är frågan, som vi går och funderar på just nu här hemma. Kaninen blev parad för en månad sedan, och sedan en vecka tillbaka...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: paradiset
·
Övr. Djur ... är kaninbäbisarna som kom i måndags :) Här är dom 1 dag gamla 4 dagar gamla också 4 dagar Bilderna är lite mörka :/...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 709
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Djur Hejsan! Är det någon ärinne som vet nåt bra foderstat på en get?? Mina äter allt och bräker efter mer hela tiden , men nu börjar de ju...
Svar
3
· Visningar
869
C
Övr. Djur Barnen har en mycket bortskämd "inne"kanin som är ute i en liten hage (ca 8 kvm) hela dagarna under sommarhalvåret. När hösten närmar...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Cheers
·
Övr. Djur Jag är kär! :love: Grannen har två små råttöser, en pew och en ch hd rex. Båda ska omplaceras för dottern har tröttnat... Jag...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Idag ringde vet och sa att han kunde ta emot oss under drop-in:et.. Så vi kastade oss i bilen och åkta mot Enköping. (för er som...
Svar
8
· Visningar
832
Senast: Yrja
·
Övr. Djur Ni som tyckte pannkakssnigeln var äcklig, checka den här...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 917
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur Jag tänkte försöka lägga in bilder på Sawyer och Stifler men det gick inte så bra men dom finns på den här länken...
2
Svar
27
· Visningar
1 529
Senast: Orzon
·
Övr. Djur Jag fattar inte det där alltså. Ni vet, småkryp som bara dundrar in i fönstret hela tiden. Och lite till, och lite till och lite...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp