Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur hej. undrar hur gamla honom måste vara för att kunna få ungar vill sätta ihop mina en hane å en hona men vill inte att de ska få ungar...
Svar
6
· Visningar
1 383
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Vi hade gris/ar (som husdjur) när jag var liten, och nu har mamma börjat mumla om att det vore ju trevligt att ha gris. Och jag klurar... 2 3
Svar
43
· Visningar
7 039
Senast: LIA
·
D
Övr. Djur Jag och syrran skall på hoppträning med våra kaniner imon! Ska bli så kul!! :):):)
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Nån som behöver en vandrande pinne?? Jag har ca 60 st... :smirk:
Svar
9
· Visningar
1 573
Senast: lis1e
·
Övr. Djur Varför ska det kosta nästan dubbelt så mycket att kastrera en kaninhanne motför att kastrera en hankatt ? Jag menar, kulor som kulor...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur i era akvarium och hur många har ni? :)
Svar
16
· Visningar
1 283
Senast: Luff
·
R
Övr. Djur Min råtthona som har Mycoplasma satt igår kväll på burbottnen och hostade och försökte spy men det gick inte sedan när jag varit på Toa... 2
Svar
25
· Visningar
1 935
Senast: rattalskare
·
B
Övr. Djur Hej! Är det någon här som ska tävla i kaninhoppning 22/1, arr Västkustenskh?? :rofl:
Svar
4
· Visningar
727
Senast: brave_heart
·
P
Övr. Djur jag har ett brinnande intresse för marsvin, och har just nu fyra "svin" hemma. Det är så att en av tjejerna är dräktig, helt planerat...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: *pilturs matte*
·
E
Övr. Djur :cry: Idag fick jag tyvärr avliva min kanin hilda. :cry: Det var inte kul, hon hade en väldig kraftig ögoninflammation. Det skulle...
Svar
6
· Visningar
803
·
Övr. Djur :) men den första jag startar iallafall. Kan man ha en kanin själv eller behöver den en kompis? Vi ska åka och kolla på en kastrerad...
Svar
13
· Visningar
895
·
S
Övr. Djur Nu var det över 7 år sen vi gjorde oss av med våran sista iller. Och mamma har börjat bli sugen på en ny. Så, jag tänkte höra med er...
Svar
7
· Visningar
1 299
Senast: gul_zebra
·
C
Övr. Djur Finns det några gerbilexperter här på buke? Jag köpte för ett halvår sedan två st gerbilhanar som hade väldigt roligt ihop. En morgon...
Svar
2
· Visningar
1 760
Senast: Just_A_Lady
·
E
Övr. Djur Imorn ska jag till zoo och förhoppningsvis köpa mig 2 marsvin. Jag tänkte ha dom ute i stallet med kaninerna. Det går väl? Jag vet att... 2
Svar
20
· Visningar
2 822
Senast: *pilturs matte*
·
P
Övr. Djur Har tänkt tanken men trodde inte man gjorde det? vad kostar det isåfall?
Svar
4
· Visningar
839
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur Här på våran gård finns en del sly i hagar och lite var stans. Hästarna rynkar på näsan åt det. En del håller de borta då de trampar ner...
Svar
8
· Visningar
3 984
L
Övr. Djur Tyckte det skulle vara kul med en tråd med bilder på olika hem... :) Såhär bor Svartfot och Lillstrumpa...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: chichi
·
L
Övr. Djur Har ju sett att det finns massor och massor med söta bilder på era snuttisar. Ni får gärna nominera dem till Årets Snuttis 2005 på...
Svar
12
· Visningar
1 067
Senast: Lilldemonen
·
Övr. Djur Kära råttvänner! Jag vill härmed meddela att lurendrejeriet kring råttorna blivit avslöjat i dagens Dalademokraten. På mittuppslaget...
Svar
16
· Visningar
1 088
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur någon som har en afrikansk dvärgget? jag är väldigt sugen på att skaffa en sådan. någon som känner någon som har?
Svar
1
· Visningar
1 365
Senast: Marie_C
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka