Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Övr. Djur En väns dotter hade marsvinsuppfödning förr, och enligt henne var det tydligen väldigt stor risk att honan dog i och med förlossningen...
Svar
10
· Visningar
2 450
Senast: Modig_Korn
·
V
Övr. Djur 1) Hur ser man säkert att svinet är dräktigt ? 2) Vad gör jag om hon är det :crazy: Såhär går det när man köper från djuraffär jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 832
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur http://hd.se/ArticlePages/200307/06/20030706064207_flow/20030706064207_flow.dbp.shtml :eek:
Svar
13
· Visningar
2 216
Senast: Fjomp
·
O
Övr. Djur Denna lag har stötts och blötts ett tag nu...olika bud från alla möjliga håll. Gäller lagen även för privatpersoner eller gör den det...
Svar
10
· Visningar
3 398
Senast: Vargdotter
·
Övr. Djur Är rönn giftigt för råttor? Eller andra smådjur? Hur är det med videung?
Svar
4
· Visningar
2 633
Senast: Vargdotter
·
B
Övr. Djur Vad heter honey glider/sugar glider på svenska? Finns det sådana i Sverige?
Svar
3
· Visningar
2 109
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Djur En av kaninbebisarna har kommit efter vid matbordet å är nu svagare än de andra o får svårt att ta för sig-negativ spiral-o skinnet...
Svar
3
· Visningar
4 134
Senast: paradiset
·
B
Övr. Djur Nu har jag bestämt mig för att köpa sheltie (eller coronet). Gärna satin men inget måste. MEN, hur hittar jag en bra uppfödare som...
Svar
3
· Visningar
1 814
Senast: Emmizen85
·
F
Övr. Djur ...Har vi här hemma! :love: Syrra<n har tagit hem en skitsöt hamsterunge!! :) Som mamma inte gillar... :(
Svar
2
· Visningar
1 772
Senast: Fjomp
·
M
Övr. Djur Vad betyder det när nymfparakiter säger ett kort ljud, ungefär som om dom smackar, svårt att förklara. Hoppas någon förstår :crazy: :bump:
Svar
2
· Visningar
4 093
Senast: Modig_Korn
·
V
Övr. Djur :D Tuva mitt lilla marsvin sitter i mitt knä och ser söt ut :) :love: Inskolningen med Kajsa Kanin har gått bra och Tuva & Kajsa ska få...
Svar
3
· Visningar
2 067
Senast: Vaccan
·
M
Övr. Djur protestblad ' text mot djurförsök protestera mot EU:s plågsamma djurförsök klicka på någon av länkarna den första är papper man...
Svar
0
· Visningar
1 815
Senast: mai
·
M
Övr. Djur Nu har jag tagit kort på min nymfparakit Axel, visst är han söt :love: Jag och Axel Axel
Svar
6
· Visningar
2 206
Senast: Marie_C
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp