Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Western Hejsan allihoppa... Jag har fått besluts ångerst. Hoppas få några tips av er här på Buke! Jag gick 1:an på gymnasiet men hoppade av...
Svar
19
· Visningar
2 033
Senast: Zand
·
C
Western Har en korsning som ska reggas så fort som möjligt men vet ju inte hur snabbt jag får passet, hur hårda är dom på tävling med pass? Jag... 2
Svar
34
· Visningar
2 637
Senast: Texaz
·
L
Övr. Grenar Jag har en häst efter Mas Media, hans mamma heter Catrin.. Jag kan inte få tag på någon info om varken hans mamma eller pappa...
Svar
10
· Visningar
1 300
Övr. Grenar Lite trevlig underhållning om någon är uttråkad... ;)
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Thunder
·
D
Hoppning Jag ska nu till sommaren gå och utbilda mig till ridinstruktör. Problemet är bara det att för att kunna klara "intagningen" måste jag...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Dark_Dream
·
M
Trav Någon som skulle kunna hjälpa mej med lite fakta om Kanadas travsport, och vad som skiljer den från Sveriges travsport? :confused...
Svar
3
· Visningar
1 282
Senast: Corminta
·
Western Halloj Är det nån som har funderat el bestämt sig för att åka över till USA och leta häst. Nu till våren el hösten. Hur gör ni då... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 349
Senast: Gordon
·
Körning Jag har planer på att sätta mina barn i pulka/släde bakom lämplig ponny i vinter och gå ut på promenad i fint vinterväder... (kan ju...
Svar
19
· Visningar
4 093
C
Övr. Grenar Hej, ledsen om det är en irrelevant fråga i detta forum. Men jag har hört att det finns dagar så 'alla' mot en slant får komma och...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Curtice
·
R
Western De hästar som bär på denna gen samt är testade, finns de registrerade någonstans? Eller hur ska ska man kunna vara på säkra sidan om man... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 713
Senast: Myra
·
Fälttävlan Bara för att jag är så lat att jag inte orkar kolla upp det själv frågar jag nu här. Jag äger häst som med en annan ryttare (junior) ska...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: Ramona
·
Övr. Grenar Jag "råkade" köpa en till häst igår... :angel: En lokal tränare ringde och frågade om jag ville ha en av hans hästar för en symbolisk...
Svar
13
· Visningar
1 757
S
Övr. Grenar Ja nu har jag suktat på det här för länge!, så under jullovet ska det bli av! Ska sy riddarutstyrsel till mig och hästen!:love: Kommer... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 877
Senast: kirrekorv
·
Hoppning Någon som har koll och på rak arm vet vad som krävs för att få rida elit-tävling på häst (hoppning). Har för mig att det är ett visst...
Svar
18
· Visningar
2 514
Senast: bapro
·
E
Körning Hejsan! Vad tycker ni om dessa? (www.torpangarn.se) Tror inte att de tillverkas med svängel, men man kanske kan sätta dit en sådan...
Svar
11
· Visningar
1 716
Senast: Nussikan
·
D
Körning Är det någon mer än jag som har läst Jakt och Vapens nummer 1 2008? Då har ni kanske sett bilden på den gigantiska älgtjuren som håller...
Svar
11
· Visningar
12 542
Senast: Shimzy
·
J
Western hejj, nu ska jag då köpa ny paint, fick stammen skickad till mig igår, men nu till frågan vet ni om det finns någon sida där man kan se... 2
Svar
29
· Visningar
2 196
Senast: __Jeanette
·
Hoppning Jag har hört att man får rida avd B även på en häst som egentligen är för gammal för detta. Stämmer det? och finns det några särskilda...
Svar
5
· Visningar
1 331
Western Har absolut ingen kunskap om western/barock så jag frågar er. :D För ca 2 år sen så praktiserade jag hos en fransman som hade en...
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: gutenviks
·
Övr. Grenar Var och tränade på Plönninge i helgen. Såg rätt dött ut. Hur går det med utbildningen? Blir det fler galoppfantaster? Hade varit kul...
Svar
1
· Visningar
997

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka