Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Är det någon här som har någon erfarenhet av den sadeln? Jag var och provsatt den på Travshoppen i Mantorp idag, och tyckte den var skön... 2
Svar
23
· Visningar
6 160
Senast: cristobal
·
A
Hoppning Vad har ni för sadlar på era hopphästar? Ska ge mig ut på sadeljakt, men kan vara skönt att höra vad andra föredrar! :) 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 522
Senast: Netlimit
·
S
Dressyr Hejsan! Jag funderar på om jag ska köpa en dressyrsadel, min tant börjar bli tant, så tanken på att gå över mer till dressyr låter...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: fjordtokan
·
S
Övr. Grenar Hur många är det som är intresserade av att börja träna tornerspel i Örebro-trakterna? Vet att Migo är väldigt intresserad och... 16 17 18
Svar
351
· Visningar
19 090
Senast: nevin
·
M
Körning Hejsan, jag undrar vad brukar det kosta att vara med i en körtävling, ??
Svar
8
· Visningar
886
Senast: mo0n
·
Dressyr Vilken av amerigos dressyr sadlar har rakast bom? cc? alto?? eller annan?? Beskriv gärna vilken typ av rygg den ligger bra på... 2
Svar
23
· Visningar
6 881
Senast: zanzan
·
Dressyr Ja, är det någon skillnad på dessa sadlars bommar? Har en Competitor nu, men den är lite för svängd i vissa lägen. Är en WB...
Svar
1
· Visningar
1 048
Senast: biffen
·
Islandshäst Hur är den sadeln. Ja gillar den skarpt till utseendet, men det är ju inte allt. Den ska ju ligga bra och vara bra att rida i. Nån här...
Svar
19
· Visningar
4 684
Senast: cowgirl81
·
S
Islandshäst Ja, jag har lite funderingar om mitt sto Saga började utveckla eksem i somras eller om det bara var vanlig sommarklåda. I april så...
Svar
7
· Visningar
2 015
Senast: Thora
·
C
Körning :bump:Fick häromdagen ett reklamblad om en Körgala. Det är middag, prisutdelning och dans. Kategorierna är: Årets kusk, Årets häst...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: THK
·
Western det finns ju en massa westernklubbar och olika distrikt... Men det känns som om jag hamnar i ett glapp.. Dessutom får jag spunk på...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: PrittePuff
·
J
Körning Någon här som gått tömkörningskursen i Flyinge, inte nybörjarkursen då utan den som är lite mer avancerad? Nu vet jag inte innehållet i...
Svar
2
· Visningar
975
M
Körning Jag behöver lite hjälp, har en shettis som jag ev vill börja tävla med i precitionskörning och ev marathon men vad ska jag köra för att...
Svar
18
· Visningar
1 328
Senast: mo0n
·
C
Trav jag har jobbat med galopp tidigare och har nu flyttat hem till Borlänge o ja har ett intresse för hästar som brinner starkt, ja skulle... 2
Svar
38
· Visningar
2 925
Senast: Kaktus
·
S
Dressyr Äger bara en hoppsadel just nu och planerar väl att köpa en dressyr när jag blir rikare... Har inte haft min pålle så länge så vi har...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Jardina
·
Övr. Grenar Har sett fler som lagt in såna här trådar så kanske har ni ett svar till mig? ;) Har en snart 7 årig valack E: Duty Time u: Praizia...
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: norpan85
·
M
  • Låst
Dressyr Hej! :D Om man ska tävla dressyr på en ponny som är t.ex. 5 år, måste man tävla ungponny då? Om någon vet mycket om det här med...
Svar
1
· Visningar
668
A
Distans Blir det av även i år? Hoppas, hoppas det är inplanerat trots tufft arrangörsprogram :banana: Jag skulle vilja ha en... 2
Svar
26
· Visningar
3 035
Senast: Miranza
·
T
Hoppning Som rubriken lyder. Vilken är bäst? För/nackdelar? Visa gärna bilder på era sadlar.
Svar
14
· Visningar
3 268
Senast: Långnos
·
W
Dressyr Jo, nu är det så här att jag fortf inte har kommit igång med träningen. Jag skäms så himla mycket och ångesten kommer varenda dag då jag... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 966
Senast: Weathergirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka