Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag undrar om man får "krita" vita tecken på hästarna i dressyr? Vi har gjort det när vi har vart på utställning men får man göra det... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 113
Senast: Miagi
·
Dressyr Min medryttarhäst får tryck (gropar) bak på ryggen av sin sadel, vad är det som orsakar det? Ägarna har länge försökt hitta en...
Svar
16
· Visningar
4 035
Senast: karini
·
  • Låst
Dressyr Jag befann mig på en elittävling där jag hörde en person uttrycka att: Vill man tillhöra toppen så får man räkna med att... 20 21 22
Svar
426
· Visningar
25 774
R
Islandshäst hej jag är en sådan ryttare som kan bli lite hård i handen ibland (mest i galopp) jag stör mej på det jätte mycket:mad: någon som har... 2
Svar
27
· Visningar
3 906
Senast: Tymp
·
B
Dressyr Har tyvärr vuxit ur min tävlingskavaj och min plastrong är nog inte det vackraste man sett längre.. Så därför skulle jag bli...
Svar
12
· Visningar
1 067
Senast: Beauty_Boss
·
Islandshäst Hoppas jag la tråden rätt nu :angel: Nån som vet om Hrokur ännu betäcker? Hittar ingen info om honom nånstans, såsom bedömning o stam...
Svar
2
· Visningar
1 438
Senast: Tymp
·
Islandshäst behöver lite hjälp om vart jag kan hitta infon om varje gren på svenska islanhäst förbundets hemsida, gick in under ungdom och lag sm... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 179
Senast: Gýgjar
·
Western Jag får blåmärken utan Wrangler! Och då menar jag inte att Wrangler här på forumet slår mig.. ;) Utan snarare när jag rider i mina jeans...
Svar
19
· Visningar
1 772
Senast: wrangler
·
G
Tävling Tänkte anmäla mig till en tävling idag... länge sedan sist. Såg på anm.blanketten att det krävs ett licensnummer på hästen. Känner mig...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Gronda
·
M
Tävling Hejsan. Jag håller just nu på att ta grönt kort på klubben där jag går i gymnasie. Men måste ju ta licens också. Och är medlem på min...
Svar
17
· Visningar
1 423
Senast: Snuffsan
·
Körning Nu ska vi sätta igång på allvar med körningen i vår som ett led i vidareutbildningen av min unghäst och jag funderar på vilken vagn som...
Svar
2
· Visningar
1 048
Western Någon som har provat denna? vad tycker ni om den? :bump: vad använder ni annars för "highlight"? har hört att barnolja kan bränna i...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Wild Rein
·
Western Vad ska man titta efter och tänka på när man köper en begagnad kvalitetssadel? Finns säkert gamla tråder, men jag har inte riktigt tid...
Svar
12
· Visningar
1 600
Senast: Luxus
·
M
Trav Jag känner det att, jag hinner inte träna min häst, målet är att hon ska komma till start, men vad gör man om man inte har tid? Har lagt...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: mo0n
·
O
Hoppning Vad använder ni för magplattor till era hästar? jag har nämligen en helt vanlig magplattegjord och den får min häst skav av precis...
Svar
11
· Visningar
1 505
Senast: Baddy96
·
V
Trav Hejsan svejsan! har ett par frågor.:) :) Kan inte jätte mycket om avel, går hästhållning på gymnasiet så helt bakom flötet är jag inte...
Svar
16
· Visningar
1 300
Senast: VingarAvGlas
·
M
Hoppning Hejsan Hoppsan. Har ni några bra tips på tävlingsstövlar till hoppning? :) Leta gäran på en bild! Tack :D
Svar
4
· Visningar
966
Senast: Långnos
·
Trav Nu vänder jag mig till er travfolk här på Buke! :bow: Jag har lyckats sälja ett avelssto (trav) till Norge.... Men jag har noll koll...
Svar
12
· Visningar
1 273
Senast: solros
·
Western Jag ska beställa ett träns med egen design, till min häst. Men jag vet inte hur jag vill ha det. Har funderat på flätat pannband, men...
Svar
18
· Visningar
1 383
Senast: pookie
·
J
Övr. Grenar Någon som ska till BRS i februari? Jag ska nänmligen dit och det skulle vara kul och få kontakt med någon innan man åker ner :)
Svar
8
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka