Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej! Råkar ni vet någon sadel som är liknande Diddi specialen? Alltså så kort och även bomlös? Om ni har så gärna bild med :D
Svar
8
· Visningar
1 296
Senast: skuggi
·
  • Låst
Tävling Ja, vad tycker ni om att det from 1/1-07 inte längre är prispengar på ponnytävlingar? 12 13 14
Svar
266
· Visningar
19 706
Senast: Maybe
·
M
Tävling Hej! Jag undrar vad man måste ha på sig på klubbtävlingar. Vad gäller i dressyr och vad gäller i hoppning??
Svar
13
· Visningar
3 514
Senast: Punkity
·
Hoppning Ja.. alltså inte hästen utan det är jag som är lite snabb i svängarna :crazy: Jag hoppar enligt min tränare (känner det själv oxå) av ca... 2
Svar
28
· Visningar
2 842
Senast: johannaaaa
·
S
Islandshäst nån som använder en pioneersadel till sin islandshäst? hur är den att rida i?
Svar
1
· Visningar
740
Distans Läste att det vanligaste i distans är gemensam start, vanligen i trav och galopp. Vad används annars för sätt att starta? Hur många...
Svar
11
· Visningar
1 486
Senast: Snobben
·
M
  • Låst
Tävling Jag har en sån himla dålig fantasi när det gäller frisyrer inför tävlingar. Därför har jag startat denna tråd för att dom som vill kan...
Svar
1
· Visningar
4 210
L
Hoppning HEjsan. Vill fixa lite hemmagjorda hinder som jag kan hoppa med en D-ponny! Det skulle vara kul och bra om du la ut några bilder elr...
Svar
1
· Visningar
3 664
Senast: Nitronom
·
R
Dressyr Min ponny lägger av på tävling, är det någon annan som känner ingen sig? Han kan vara fin på framridningen men sedan så bara slutar han...
Svar
12
· Visningar
1 247
Senast: Hotandspicy06
·
Western Jepp, hur löser ni de problemet? Skaffar ett par byxor som passar bättre eller? :p Mina är i läder och det förvärrar ju problemet en...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: maja_70
·
Dressyr jag har nu letat dressyrsadel till min häst i ca ett och ett halvt år, och har hittills inte hittat en enda som har passat, och då har...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Moscato
·
M
Tävling Hej! Det här året fick jag min första egna häst men jag har inte hunnit att tävla ännu, är 15 år snart 16. Känner mig som om jag... 2
Svar
31
· Visningar
2 220
Senast: Mildis
·
S
Dressyr Hello:smirk: Jag å min ponny ska till våren rida LA:P1 ett för oss nytt program. Ni som ridit det , vad ska man tänka speciellt på ...
Svar
5
· Visningar
2 337
Senast: Beauty_Boss
·
N
  • Låst
Fälttävlan Som sagt lägg ut bilder på era hästar och låt andra kolla och lägga ut på sina.. Förästen får man kopiera bilder på tex. Krister Lindhs...
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: LenaH
·
Islandshäst Jag har haft halvblod hela tiden. Skall eventuelt köpa islandshäst nästa år. Vad bör man tänka på Vad är rimligt i pris . För en... 2
Svar
21
· Visningar
3 090
Senast: vinurfralyraninge
·
0
Islandshäst Hur stora är boxarna till era isisar och hur brett har ni i stallgången, från box till vägg (ej uppställningsplats)? Lägg gärna in bild..:)
Svar
5
· Visningar
3 128
Senast: Gargoyl
·
Trav är det försent att starta en 5åring? den har vart lite sen i utveckling men e nu ifart men undrar om de e försent?
Svar
11
· Visningar
1 401
Senast: trav_malin
·
Islandshäst Hej Jag undrar om någon vill rekomendera någon bra islandshästklubb? Är nämligen nyinflyttad och har inte så mycke koll var alla...
Svar
1
· Visningar
1 259
Senast: Yeahnny
·
Islandshäst Hej! Min islandshäst går spänt och grisepassar. Traven finns, men den är stötig och obalanserad. Jag vill ta ut en kiropraktor eller...
Svar
15
· Visningar
1 434
Senast: gaski
·
K
Western Kjøpte en begagnat sadel i sommer. Den är av merket Circle Y. Den skal være mycket prisvärd, da den er i bra stand! Sadelen ligger bra...
Svar
18
· Visningar
2 847
Senast: KorsmoLappen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Atletix