Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Hej! Är det någon som har erfarenhet av Feejump Collar hjälptygel ? Funderar på att köpa en sådan , men eftersom att den är ganska... 2
Svar
34
· Visningar
6 040
Senast: Tindiz
·
R
Islandshäst Hej! Skulle vilja veta mer om denna hingst eftersom han är morfar till min häst. Det jag vet är hans bedömning på 8.01, att han var...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Freyr
·
Tävling Jag har inte betalat för min licens i år, men ska betala på fredag när jag fått nya pengar. Kan jag anmäla mig nu? Lite bråttom innan...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: muppia
·
F
Islandshäst THE PROPP IS OUT! :bump: Vilka planerar ni att åka på? ;) 3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 849
Senast: Ryver
·
Western *Snor idén från gnägg* ..Tre hästar att rida. Alla tre hästarna är väldigt olika, så jag kommer variera vad jag tränar på idag... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
10 267
Senast: real_cowgirl
·
V
Islandshäst Har haft min häst Penni från Storhagen i drygt ett halvår. Sedan Juni 2007 med andra ord. Ville egentligen ha en hopp-ponny men nu blev...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Svalan
·
S
Hoppning Jag undrar vad utbildningsnivåerna för holländska hästar KWPN mf. motsvarar i höjder? Vi har ju (fd.) LC= 1.00m, LB= 1.10m osv...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: Seize the Day
·
M
Hoppning Vilka tyglar använder ni er av när ni hoppar? Själv har jag ett par 15 mm släta lädertyglar. Tycker dock att dom kan vara i halaste... 2
Svar
30
· Visningar
2 643
Senast: muppia
·
Hoppning hej! jag har en ganska lat och småklumpig häst. när vi tränar "hoppning" (hindren ligger där runt 50 cm) så vägrar han alltid första... 2
Svar
38
· Visningar
3 644
Senast: Tinuri
·
Hoppning ska beställa ett men vet inte vilken färg jag ska ha:/ funderar på ett grått med typ gammelrosa? kantband/passpoal lr hur det stavas :P...
Svar
4
· Visningar
1 219
Senast: Mettis
·
Hoppning halloj, vad tycker ni om det här; min häst har haft lite vinter vila i ca treveckor (vilat helt). nu ska jag börja sätta igång...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Mettis
·
Hoppning Hur är Dyóns träns i storleken? Passar full en häst som normalt har x-full? tacksam för svar!:bow:
Svar
1
· Visningar
1 911
Senast: BernT
·
Western Fick ni något/några western grejer el hästgrejer i julklapp. Jag fick biljetter till Jill Johnson de är de närmsta jag kan komma, och... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 679
Senast: elinsjobergh
·
Körning Någon som har den selen? Någon bild kanske ? Är den väldigt liten ? :D 2
Svar
28
· Visningar
1 894
Senast: Underbar
·
Trav Jag har en vagn nu, men behöver isåfall en remsele till den. Men hittar inga remselar av Tärnsjöläder i storlek shetland. Så...
Svar
4
· Visningar
1 608
Senast: kolblakkur
·
Dressyr Har ni några tips på ett snyggt, diskret kandar? Brunt ska det vara. Vad är snyggast? Silverfärgade spännen väl? Eftersom betten oftast... 2
Svar
22
· Visningar
2 033
Senast: nyponros
·
S
Hoppning Är det någon som vet om "mjukiskavajen" från Jacson är godkänd för tävling? :confused:
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Sterling
·
S
Dressyr för tillfället är jag trött på vita ridbyxor. köpte 2 nya i höstas, men det känns inte så trevligt alla gånger o ha dessa vita ridbyxor...
Svar
17
· Visningar
1 690
Western Vilken utrustning brukar ni använda er utav i inridningsstadiet av era unghästar? Vad rekomenderar ni att man använder resp. inte...
Svar
16
· Visningar
1 572
Senast: Kleman
·
Western I min westernklubb går diskussionen hög om man ska vara med i WRAS eller inte. Det sägs argument för och emot. Skulle vilja höra lite... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 719
Senast: Mike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka