Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
  • Låst
Hoppning Hejsan.. jag har försökt hitta ett ställe att ta grönt kort på i ett halvår nu.. ringt till ridklubbar här omkring mm.. Hur ska jag...
Svar
1
· Visningar
943
Senast: LenaH
·
J
Trav Någon mer som har en avkomma efter Armbro Trick? Vill gärna höra om psyke och kapacitet! Själv har jag en fin (nybliven) fyraåring som...
Svar
17
· Visningar
2 141
Senast: enjoyable
·
Körning Har en ett-åring (halvblodskorsning) som jag precis fått inkörd. Inkörningen har gått jättebra! Han är väldigt trygg:cool: i sig själv... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 142
Western Hej alla in där ute. Jag behöver hjälp med lite tips och övningar. Det är så att jag har en lite svårriden donna, ett fullblod. Hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 271
Senast: Gonas
·
Islandshäst Hur tycker ni att man bör göra gällande unghäst och skoning? Vad för fördelar/nackdelar får man i träning/töltsättning? Jag väger nu...
Svar
7
· Visningar
1 301
Senast: Michis
·
S
Islandshäst Nu är det så att jag brukar rida en ridskolahäst som är extremt passtaktig. Och när jag säger extremt så menar jag EXTREMT passtaktig...
Svar
5
· Visningar
1 296
Senast: Lokkur
·
Hoppning någon som har en sån här? ska ev. prova ut en men vill veta lite om dom, fördelar/nackdelar osv. Vill veta allt:D
Svar
8
· Visningar
1 497
Senast: iloveyou
·
Dressyr Såg att i det nya a:4 programmet så låg ryggningen på medellinjen :crazy:. Fortsatte sen och kollade på de medelsvåraprogrammen och där...
Svar
8
· Visningar
1 345
Senast: bubbel
·
Tävling Fick för ett tag sedan en tillsägelse om att det inte längre är tillåtet att leda häst med kedjegrimskaft utan den måste ledas med...
Svar
11
· Visningar
4 109
Senast: Jackie_nova
·
Distans Hej! Har aldrig sysslat med distans, men har införskaffat mig en 5 årig liten arabkille & det vore väldigt roligt att prova på distans...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: Sonja
·
Dressyr Åkte till M*stang och provade ut en ny sadel idag. De var väldigt trevliga. :bow: Provade först en BR som låg bra när han stod still... 2
Svar
31
· Visningar
3 702
Hoppning vilket av dom här två pelham betten tkr ni är bäst på en het och stark häst vid hoppning? Rakt eller tvådelat? Motivera varför...
Svar
11
· Visningar
1 559
Senast: SeagirlM
·
  • Låst
Distans Ngn rolig som ska va mä på Ekenäsritten på CR mellan 0-14 år? xD I Mars? =):bump:
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: a_schuber
·
Körning Men dom här hästarna som man kan kolla på museum, var ligger de, vilket museum är det?:)...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: _L_
·
S
Dressyr CH Dorset Kandarträns från H**ks. ngn som har det här? ngn som har koll om storlek full är jättestor? tvekar på mellan storlek cob... 2
Svar
23
· Visningar
2 320
Senast: hopp_o_galopp
·
B
Hoppning Hej! Jag undrar hur det fungerar med tävlingsreglerna när det gäller islandshäst. Kan en ung ryttare tävla på ponnyhoppningar...
Svar
19
· Visningar
2 997
Senast: bootzie
·
  • Låst
Distans Hej! Jag har plötsligt blivit mkt intresserad av distans och undrar hur man kan börja och var man kan hitta information, har nu en 3...
Svar
1
· Visningar
787
Western :love:Såg ni den? fasen vad hon var bra Kellie Pickler. Sen tycker jag om Black&Dunn , Kenny Chesney, Reba Mc Entire, och många maånga... 2
Svar
23
· Visningar
1 973
Senast: Thornbird
·
Dressyr smyger in här ifrån hoppning och ställer en fråga; jag har en häst som går på dubbla spår med fram och bak. Rättar man framdelen efter... 2
Svar
32
· Visningar
3 139
Senast: bigganl
·
  • Låst
Dressyr Jag vat att det inte är tillåtet att tävla dressyr på rakt tränsbett. Men är det någon som vet varför det inte är tillåtet?
Svar
1
· Visningar
741
Senast: remmis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka