Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej alla! Jag ska vara med i en klubbtävling snart med en ridskolehäst(Tävlingen är på ridskolan som jag och hästen är "i").. Vi ska...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: sandy_
·
P
Körning Hej. Jag heter Fredrik och är brorsson till Rut. (pufffan) Det var jag och min bror som hjälpte Rut med internet och Bukefalos. Då... 2 3
Svar
51
· Visningar
8 209
Senast: Messy
·
Körning Letar efter en ny vagn till min minishettis eftersom den gamla inte är något vidare. Vad tror ni om den här... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 615
Senast: Goat lover
·
E
Hoppning Vilka hjälper använder ni er av när ni fattar galopp? Och vilka hjälper använder ni vid galoppombyten? Intresserad av hur hoppryttarna... 2
Svar
24
· Visningar
5 996
Senast: munckiis
·
S
Övr. Grenar Undrar var forumets riddare har sina svärd hängandes?:D Alltså.. vet att vissa har skidan fastknuten i bältet, vissa i sadeln, och...
Svar
14
· Visningar
2 070
Senast: Crusader
·
J
Western Jag har en paint hingst, som blir 10 månader den 5 april. Hurt höga är er 1 åringar och visa gärna kort :) Jag tyckar han är ENORM... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 696
Senast: carwes
·
K
Hoppning På vilket sätt har du lärt din häst galoppombyten? Jag själv har tränat över en bom / litet hinder 1 dag i veckan ca. hur har du gjort...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: Murat
·
S
Hoppning Hej! Jag undrar om det är någon som vet vad det är för bett Malin Baryard rider Butterfly Flip på? Tacksam för svar:bow: /Elin
Svar
10
· Visningar
1 904
Senast: Aliina
·
E
Hoppning Har precis köpt en ponny, världens underbaraste och vill verkligen göra rätt för sig. Hon är 7 år och inte så erfaren inom hoppning än...
Svar
6
· Visningar
2 012
Senast: eemelie
·
Dressyr Hej! Jag vill veta allt om en Pfiff Amaretto dressyr sadel! Skriv alla era erfarenheter med sadeln, för- och nackdelar. Funderar på att...
Svar
7
· Visningar
1 486
Senast: tuaphua
·
L
Dressyr Jag har beslutsångest när det gäller dressyrsadel. Min tränare råder mig att köpa en 17,5" sadel då jag är ca 177 cm lång. Men det är...
Svar
16
· Visningar
1 495
Senast: mackan
·
Western Jag måste skaffa en ny sadlgjord, hästen får skav av den vi har nu. Det är en i neopren, aldrig mer neopren! Men, han är så jäkla... 2
Svar
22
· Visningar
3 569
Senast: sthu
·
T
Islandshäst Hej! Jag har märkt att min sköthäst har oren trav de är nämligen inget sväv i den. Den är väldigt skön att rida i då jag i början...
Svar
7
· Visningar
4 714
Senast: Dressyr biten
·
M
Dressyr Ni som tävlar- har ni ridhus i bredvid stallet? Hur klarar ni träning på vintern om ni inte har det? Ska snart flytta från... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 291
Senast: Izzy
·
M
Trav Jag är totalt nybörje på trav, men är nu inne på att ta montelicens. Har nu en fråga har förstått att hästen måste kvala för sulky först...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: nilema
·
Dressyr Min polle har en liten mun och två bett blir lite för mycket då för honom, så jag får använda mig av pelham istället. Men det måste...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Wippos
·
L
Trav Helt ovetande har ingen koll på detta med ponnytrav:o. Men är lite nyfiken då jag har en ponny som nog skulle kunnas tänka till detta...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Linnzan
·
Dressyr Snart börjar dressyrtävlingarna och jag vet inte precis hur jag ska knoppa/fläta min hästs man. Han är en islandshäst och hela ena... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 984
Senast: Wippos
·
Western Hej! Är det någon som vet om Leslies bok/böcker finns översatta till svenska? (frågar på detta forum då hon väl är mest förknippad...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: Shiney
·
A
  • Låst
Tävling Tog grönt kort 1996 då det blev krav på det. Har sedan haft en liten paus. Men nu vill min dotter börja tävla och är för ung för att ta...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: Lea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka