Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Islandshäst Är det fler än jag som undrar hur det kommer sig att ingen klubb nappat på att arrangera SM i år? :confused: 2
Svar
22
· Visningar
2 566
Senast: Vaniljvisp
·
Western har en lite funderingingar.....skall ha en häst som gillar ridas med sidepull och skall skaffa det,eftersom hästen trivs bäst med det...
Svar
19
· Visningar
2 412
Senast: Piraja
·
Western Hej Här kommer bilder på min mammas appaloosahingst. Perez Amazing Flash är namnet om jag inte stavat fel. Han är född i frankrike...
Svar
11
· Visningar
1 774
Senast: avur
·
Dressyr Vad föredrar du när du rider, att ge hästen lång tygel eller lägga ner formen när du vill pausa och/eller variera formen? Vad tycker du... 2
Svar
24
· Visningar
3 027
Senast: Ganesco
·
S
Dressyr söker efter: * Korta kåpor (passa kort ryttare på 160) * Stooora knästöd! * Inte halkig att rida i. * Passa lite högre manke...
Svar
11
· Visningar
1 209
Senast: escade
·
Islandshäst Har någon här personliga erfarenheter av någon av hans avkommor, eller kanske till och med av honom själv? Funderar på att betäcka med...
Svar
9
· Visningar
1 742
Senast: Korven
·
T
Körning Har en c-ponny som nu efter årsskiftet räknas som 5 år(dock fyller han ju inte fören till sommaren). Köpte honom för 3-4månader sen...
Svar
18
· Visningar
1 135
Senast: Vindelkusken
·
  • Låst
Tävling Varför är det inte det i dressyr också? Varför bara hoppningen? Eller kan man inte ramla av och skada sig i dressyren? Dumt på...
Svar
9
· Visningar
1 361
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Vet inte om detta är rätt ställe att lägga in denna tråden på - men jag prova här iallafall, blir den flyttad så blir den. Har en...
Svar
7
· Visningar
1 218
Senast: Kookaburra
·
Trav Vad vet ni om Flirtin Man? Det står i tidningen jag inte läser att han kanske kommer till Brättefors nästa år. Skulle det kunna vara... 2
Svar
25
· Visningar
3 982
Senast: tomberga
·
Dressyr Har besiktat en häst som veterinären påpekade att den biljarderade på höger fram, vilket även var uppenbart för mig. Vad beror... 2
Svar
23
· Visningar
9 350
Senast: biffen
·
M
Islandshäst var kan man få hjälp med att träna sin häst inför visning och var bokar man någon som kan visa hästen? Vill ju inte göra bort hästen för...
Svar
1
· Visningar
1 353
Senast: chrysler
·
S
Western Chapsena i Börjes dom som går ända upp (vet inte vad dom heter) men dom är iaf svart med fransar. Vet någon om dom är bra ? och såklart...
Svar
13
· Visningar
1 826
Senast: Agaton_Sax
·
Hoppning Får man ha det på framhoppning o framridning på tävling? 2 3
Svar
46
· Visningar
4 803
Senast: Giinne
·
E
Hoppning Letar efter ett "vanligt" tredelat bett med rund eller oval mittdel. Gärna från Sprenger. Kan man köpa det på internet ngnstans?
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Borst
·
H
  • Låst
Hoppning Hej, nu är jag sugen på att åka iväg på utomhushopptävlingar till sommaren:bump: Är det någon som har något bra tips om hopptävlingar...
Svar
1
· Visningar
1 668
Senast: Hoppiz
·
S
Fälttävlan Vad är det för höjd på terränghindren i debutantklass för ponny? 2
Svar
25
· Visningar
2 824
Senast: juni_cool
·
S
Hoppning Hejsan. :) Jag ska tävla hoppning det här året. Första gången på lite högre nivåer. Och ska köpa en kavaj. Men jag hade tänkt att...
Svar
17
· Visningar
1 715
Senast: vicky417
·
Körning Till en minishettis?? Eller räcker det om vagnen är i balans?? Hur ser era vagnar och små vänner ut?? In med bilder.
Svar
10
· Visningar
1 689
Senast: Goat lover
·
Fälttävlan Någon som vet om de blir någon sån i år?? Jag har försökt hitta info på förbundets hemsida men hittar inte nått?(kanske e blind men:p )...
Svar
4
· Visningar
1 510
Senast: settis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka