Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Nu ska jag äntligen köpa en sele och det blir en equilex. Men vad är skillnaden mellan bröstsele, standardsele och enbetsele vario...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: fia0
·
Övr. Grenar En kompis ringde från Täby och ville att jag skulle rädda hennes favvohäst från galoppsporten. En stor fyraåring. Valack. Stum och stel... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 886
Senast: Martina_m
·
M
Hoppning Jag har fått höra att jag har dålig skänkel i min hoppsits!? tänke jag höra med er bukare vad tycker ni? är den dålig så att jag behöver... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 716
Senast: Mahogney
·
Körning Denna tråden skulle lika gärna kunna ligga på ridning men eftersom jag just nu känner av det mest i tömkörningen så lägger jag den här...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Bismark
·
M
Övr. Grenar Hoppas denna tråd passar här fast det är gäller en ridhäst. Har precis köpt ett fullblod efter att bara hållt på med halvblod hela...
Svar
16
· Visningar
2 319
Senast: Martina_m
·
N
Körning Jag har funderingar på att börja köra marton med våran shettis på skoj (ej tävling) Jag undrar om någn gör detta och vad ni har för...
Svar
11
· Visningar
1 377
Senast: Nora
·
Islandshäst Till våren kommer vårat föl från Island. Han är då ung. 1 år gammal. Jag har några bekanta som har köpt föl från Island och deras...
Svar
8
· Visningar
1 262
Senast: fettso
·
W
Hoppning Lite intressant de här, hur folk gör olika och vad folk anser vara nödvändigt osv... Så, hur sköts era hopphästar dagligen? Och... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 864
Senast: Penfold
·
Dressyr Vad har ni för kortsiktiga och långsiktiga mål med dressyrridningen på er häst? undrar nyfiken och träningsintresserad Flip 4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 288
Senast: klabbarparn
·
Dressyr gör man som i hoppningen att man delar upp dom olika kategorierna? Dessutom brukar man ha avd B Unghäst på lokal LC nivå?
Svar
2
· Visningar
745
Senast: PrinceFair
·
S
Trav nån här som kör ponnytrav? :) 2 3
Svar
45
· Visningar
4 702
Senast: Embla_o_Kanon
·
Western Eftersom att jag (oftast) bara är inne på westernforumet, hamnar även den här tråden här, även om den kanske borde lagts nån annans... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Z
Western Hej, jag har en tvååring som ska ridas in i höst. Problemet är bara att jag är så kluven på något sätt. Jag vill ju rida western på...
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: zillax89
·
F
Islandshäst Jo det är så att jag funderar på att köpa en islandshäst, helst en svenskfödd,för man har ju hört en del om "eksemrisken" på importerade...
Svar
15
· Visningar
1 499
Senast: Gauti
·
Western Oka, frågeformulär.. jag blir så Innerligt tacksam om ni svarar så Please Do! Vilka quarterlinjer är Minst representerade och hade...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: wrangler
·
S
Trav Har nyligen blivit ägare till en två-årig hingst. Men har dessvärre aldrig ägt/träanat en varmblodshingst förrut. SÅ därför är min fråga... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 062
Senast: MonStra
·
Körning Hur planerar man på bästa sätt? Vi är två med varsin häst som planerar en semestertripp på 2-3 dagar i sommar. Hur får man tag på...
Svar
11
· Visningar
1 341
Senast: Zqathan
·
K
Hoppning Har en kompis som hade tränat sin häst igenom att skritthoppa. Vad kan det vara bra för? Känns bara som att det ska ta på hästarna på... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 642
Senast: Punkity
·
Dressyr Jag är jättedålig på det här med sadlar... :o Men jag vet att många här på buke kan väldigt mycket, därav min fråga :bow: Just nu...
Svar
11
· Visningar
1 532
Senast: Koppen
·
Hoppning Jag har rätt nyligen köpt ett sto. Tanken är att betäcka henne så fort jag får möjlighet. Jag har ju genom åren sett en del hingstar som...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka