Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Hoppning hej alla hoppare. jag tittar in här från dressyren och undrar en sak.. min alldedes underbara häst är väldigt duktig på att hoppa och...
Svar
18
· Visningar
1 478
Senast: LenaH
·
Körning Har nu fått ordning på rockarden till lilla russet. Körde första gången i lördags. Då en liten tur på kanske en kvart. Ut gick bra...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: Fia-Lina
·
Trav Vad skulle ni ha för hingst på henne? Fritt fram med idéer och ingen prisgräns. AM 2 3
Svar
40
· Visningar
3 668
R
Hoppning Hejhej ! Jag har precis köpt ett jättefint Hollänskt sto e: Kingston u: Lida ue: Einstein . Jag har ingen aning om nån av dom hästarna...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Rodrigo__
·
Hoppning jag har en 5 åring som skall kvalas in till Falsterbo i sommar o jag undrar hur reglerna är nu? Dessutom har jag läst/hört att dessa ev... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 787
Senast: pollan
·
R
Western Tjena, jag sitter och skissar lite på ett papper för jag funderar på att bygga antingen ett skåp som man lätt kan rulla in i transporten...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: __Jeanette
·
Körning BLÄÄÄÄÄÄ 7+ blankis, singel ,27 december 8 älskade slädar ca 8 selar EN HÄRLIG slädhäst fina slädvägar kanske kört 15 gr längtat sen...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Fia-Lina
·
Islandshäst Innan jag skaffade Islandshäst så trodde jag som dum dressyrryttare att alla Islandshästar kan tölta och att det är lätt.:crazy::eek... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 496
Senast: fettso
·
E
Dressyr Vilken är eran högsta procent ni fått på dressyr tävling?:idea: 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 819
Senast: Jennie83
·
P
Hoppning Min häst har fyra broddar på varje sko nu när det är vinter och nu så har han tappat två stycken på ena skon men kan man hoppa ändå...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: johannaaaa
·
L
Western Någon som vet hur man kollar?? Någon som brukar kolla?? Skulle vara grymt kul att kunna se :)
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: Linnzan
·
B
Hoppning har fått en knivig fråga ang att longera hästen för att värma upp, har kollat TR (i dressyren får man ju) men i hoppningen står det om... 2
Svar
22
· Visningar
3 281
Senast: milena-sx
·
M
Trav ...ett över pris för travare som säljs som ridhästar? Jag tycker det är ett humant pris för både häst & köpare.. eller? 2
Svar
31
· Visningar
3 000
Senast: Diestro
·
Islandshäst Vilket täcke är eg. bäst när man vill att hästen skall torka? Jag är ju van vid att slänga på hästen ett fleecetäcke när man vill att...
Svar
16
· Visningar
1 706
Senast: Draumsyn
·
S
Körning :Dokej...nu har jag min lilla kille hemma. han är 6 månader och den absolut lungnaste häst jag träffat i mitt liv. han har hittils inte...
Svar
15
· Visningar
1 381
Fälttävlan Ja, som rubriken säger, vad gör era fälttävlans hästar på vintern? Har de någon vila? isådana fall hur länge? Tränar ni extra mycket...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: Undret
·
S
Hoppning Jag har börjar träna lite hoppning med min d-ponny. Hon bedömmer avståndet bra i traven men i galoppen blir det avbrutna bommar :rofl...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Binobus
·
Hoppning Jag funderar på att börja hoppträna för tränare. Har inte hoppat så mycket, varken med nuvarande hästen eller annars heller. Har hästen...
Svar
10
· Visningar
1 494
Senast: Binobus
·
M
Islandshäst Nån som vet ifall det finns någon hingst efter denna i avel, hur har avkommorna varit? Visserligen gammal hingst nu men men ....
Svar
4
· Visningar
1 304
Senast: Freyr
·
I
Islandshäst Kan ni inte skriva några rader om era Garpur-avkommor? Jag har ett sto, Binna från Strand, som är efter honom. Hon har bra...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Ishest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka