Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Islandshäst Vad betyder alla tävlingsgrenar? Alltså t1 t2 osv?... Hur många finns det och vad betyder det? Hoppas nån förstår vad jag menar :crazy:
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: Naggur
·
Hoppning visst får man starta en 14årig häst i avd b:confused: startar man först 1m som vanligt och sedan 110 som avd b jag läste igenom tr... 2
Svar
31
· Visningar
2 284
Senast: Idasagare
·
Dressyr Jag har precis skaffat mig en femåring, han är inte mycket riden i dressyren utan i stort sett bara riden rakt fram. Han sitter fast...
Svar
14
· Visningar
3 172
Senast: Gromit
·
Islandshäst Hej Jag har ett problem med in sadel. Den glider fram varenda gång jag rider. Har prövat spänna åt mer men jag vill ju inte dra åt... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 965
Senast: chrysler
·
D
Trav Hej! Min pojkvän som aldrig tidigare visat något större intresse av hästar vill helt plötsligt prova på trav. Finns det något ställe där...
Svar
6
· Visningar
1 836
Senast: Dark_Dream
·
Distans Jag blir mer och mer intresserad av distansridning, föder upp arabhästar och rider mina ston ganska mycket, dessutom har jag en femårig...
Svar
14
· Visningar
2 186
Senast: misen
·
M
Hoppning Är det någon som har dom här skydden? http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/316... 2
Svar
24
· Visningar
2 041
Senast: Mettis
·
Hoppning Jag tränar ett ekipage i dressyr (OBS på grund av tidigare påhopp säger jag, jag är inte TRÄNARE utan tränar 1 ekipage) Hästen och...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: fnykis
·
R
Hoppning men brors b-ponny är mycket hoppglad och pigg. men hennes hoppsprång är inte lika posetiva* hon hoppar aldrig prefekt utan det ska...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: hoppstrumpan
·
I
Hoppning Ni som köpt häst nyligen, berätta gärna lite om er häst, tävl resultat, ambitioner mm, bilder, och hur mkt ni fick betala. Köpte ni... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 287
Senast: ultrakhatt
·
B
Hoppning hej jag är en tjej på snart 14år jag ska snart köpa en storhäst men jag vet inte vilken ras :confused: jag ska ju rida in mej på den och...
Svar
14
· Visningar
1 887
Senast: MissOnly
·
Körning :) Bara en liten uppdatering. I morgon far min Buse till sin nya fodervärd, med vagnar, sele och alla andra tillbehör. Efter att ha...
Svar
14
· Visningar
1 075
Senast: Goat lover
·
G
Dressyr Har suttit och letat efter en begagnad sadel i över en månad nu, och har _äntligen_ hittat en i rätt modell och storlek. Perfekt...
Svar
14
· Visningar
2 343
Senast: ajam
·
M
Hoppning vad är skritthoppning? Hur gör man när man skritthoppar? :confused: länka gärna till film när ni skritthoppar :)
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: ultrakhatt
·
P
Körning ok, here´s the deal; shettis, ny sele, draglinor för första gången, shettisrockard. Och svängel. Och svängel fattar vi noll med. den ska...
Svar
11
· Visningar
1 491
Senast: MadicDomino
·
G
Islandshäst Ja, jag är på jakt efter ett nytt träns åt Gauti. Nu har han bara ett vanligt utan pannband och utan käkrem. Han har en nosgrimma till...
Svar
16
· Visningar
1 698
Senast: Gauti
·
Dressyr Så, nu är det min tur att starta en sadeltråd, hoppas ni orkar engagera er lite:D Jag har nu en Lowatt´n Ricketts, en helt underbar... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 377
Senast: Saigon
·
P
Övr. Grenar Jag undrar om det är någon som vet var man kan läsa om ridterapi. Vet att det ska finnas en distansutbildning uppåt landet, men kan inte... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 588
Senast: johannalundmark
·
Western Om man rider ponny, behövs det då något mätintyg inom western? I boskapsgrenar är det ju 140cm det minsta för ponny, behöver man...
Svar
6
· Visningar
1 187
Senast: sthu
·
Islandshäst Blir era hästar "knäppa" nu då de sk sätta vinterpälsen? Tycker att energin i hästarna är mindre kontrollerbar nu, än bara för någon... 2
Svar
25
· Visningar
5 752
Senast: Ichigo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka