Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ville bara dela med mig av en liten film som visar en del av quarterhästens mångsidighet ;):d...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: Charmy
·
S
Tävling Hejsan. Jag har bara en liten fråga. Måste alltså både ponnyn och ryttaren ha licens? Det räcker inte med att ponnyn har licens och jag...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Fhanny
·
A
Tävling Hej! Vad ska man ha i sin tävlings mapp? :) Någon som vet?
Svar
6
· Visningar
1 485
Senast: mandarin
·
Western http://www.pixbox.se/alb670608 Hej nu är jag här med mina criollos igen. JAg har tänkt att åka till argetina och hämta hem mig en bra...
Svar
19
· Visningar
1 254
Senast: Piraja
·
T
Hoppning Jag behöver hjälp med en häst jag har i skolan. Det är ett litet fullblodsto av den känsligare typen. Jag älskar verkligen den hästen...
Svar
13
· Visningar
1 367
Senast: flashlight
·
Dressyr hej min dressyr tränare vill att jag köper en dressyrsadel åt min hopphäst då hon menar att hon har möjlighet att muskla sig mkt bättre...
Svar
18
· Visningar
1 339
Senast: Hedwig02
·
A
Hoppning Jag har ett snart 14-årigt sto som har mycket bestämda åsikter kring saker och ting. Hon kan bli väldigt tung i handen och liksom...
Svar
17
· Visningar
1 286
Senast: Angely
·
Islandshäst Jag har bestämt mig för att starta pållen i en enklare träningstävling till våren, nu när han har fått till sin underbara tölt och trav...
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: chrysler
·
Western vet ngn vrf Doc Jessie Remedy kastrerades och såldes??:confused: tyckte att det verkade vara en trevlig hingst, och kanske ta mitt...
Svar
6
· Visningar
1 903
Senast: Kaktus_nr_9
·
S
Hoppning Hej Vill köpa häst och börja tävla igen. Tänkte köpa unghäst. Men hur ska jag gå till väga för att hitta ett riktigt bra hopp ämne. Har...
Svar
7
· Visningar
1 400
Senast: LenaH
·
Fälttävlan Idag gjorde vi en paus i dressyrträningen o gav oss ut i terrängen. Han blev en aning spänd när jag red ffram, det smög runbt ett par o... 2
Svar
29
· Visningar
2 586
Trav hejsan, har lite frågor nu igen :D jag undrar när ska man börja träna kallbloden? (ålder ca) och varmbloden har ju premie loppen som 2...
Svar
11
· Visningar
2 066
Senast: _Sofie_
·
I
Hoppning Ska på 2dagars hoppkurs i helgen med min 04a. Men jag kan inte bestämma mig för vilket bett jag ska rida henne på. Rider antingen på...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: iiddaa
·
Western Är det någon som vet vad EWU står för, inom tävlan?
Svar
13
· Visningar
1 556
Senast: Gordon
·
R
  • Låst
Hoppning det finns säkert redan en sån här tråd, men jag tror att alla skulle tycka det var kul om alla la in bilder på sig när de hoppar, då...
Svar
8
· Visningar
2 074
Senast: LenaH
·
  • Låst
Tävling Jag fyller senior ( :D ) i Juni, jaa nästa år blir det ju.. När jag "köper" licens och medlemskap osv.. Ska jag då "köpa" för junior...
Svar
19
· Visningar
1 227
Senast: break_a_leg
·
R
  • Låst
Övr. Grenar Hej alla glada! :) De som var på international Horse Show i Globen såg ju på horseball! Jag tänkte höra mig efter och se om ni vet...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: Gilraen
·
E
Trav Har en 2åring som håller på att dumar sig i skogen.. Kunde få hälveters resor i skogen när hon stack o sparka.. Nu kör jag henne med...
Svar
10
· Visningar
1 855
T
Tävling ungefär hur lång tid brukar det ta från och med att man har skrivit gröntkort-provet till att man får själva kortet? jag skrev provet i...
Svar
17
· Visningar
2 146
Senast: _Mella_
·
Körning hästen min är inkörd, så det är inga problem. har testat att "tömköra" och funkar sisådär. är väl lite "komunikationsproblem" men nu...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: vickis-pajala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka