Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Skulle behöva lite råd nu! Stellan har aldrig haft större problem med eksem. Han har haft lite lite på sommaren men då har det alltid...
Svar
16
· Visningar
1 739
Senast: Ichigo
·
L
Islandshäst ;););)Hej! Jag undrar hur ofta ni tycker att man ska rida i en paddock? (stavas?):o då jag har en skogsmulle men även lite skojj... 2
Svar
22
· Visningar
3 227
·
Islandshäst en nyfiken fundering, vid vilka grader slänger ni på täcken och vad har ni för täcken? tex -10 grader - 15 grader -20 osv.... :confused: 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 366
·
Hoppning Jag har precis fått hem min unghäst på 4 år efter ett års utlåning och behöver lite hjälp med (hopp)övningar till henne eftersom min...
Svar
12
· Visningar
1 729
Senast: zzz
·
Fälttävlan Får man tävla på rakt bett med fasta ringar i 0.90 och 1 m i dressyren?
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Camomill_
·
M
  • Låst
Fälttävlan Någon som vet vilka slags hoppklasser som kommer gälla för kval till högre klass? Kan man kvala i avd. B också? Tror ni det blir...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: LenaH
·
K
Islandshäst Färg är något som jag tycker är spännande, men jag kan inte alls mycket om det.. Mitt bruna sto Glimra ( efter en svart/brun hingst...
Svar
16
· Visningar
1 714
Senast: Mist
·
Körning Vi har nyligen köpt vagn och sele efter konsten alla regler (dyrt blev det men jäkla snyggt) och inkörning är på gång. Turen har nu... 2
Svar
20
· Visningar
3 676
R
Islandshäst Jag er nog inte den ända som har en stark sida och en mindre bra.det har nog många. men jag undrar om man kan jämnställa siderna jag är...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: OlleAtlas
·
Körning Hej! Vilka mått ska en maratonvagn ha för att vara godkänd för tävling? Hjulbredd osv.. Tack för hjälpen!
Svar
2
· Visningar
1 354
Senast: peggan
·
I
Dressyr jag är jätte kass på avel så jag tänkte fråga här.. vad tror ni om att betäcka ett bra gångartsto lite grövre modell( halvblod ) med... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 115
Senast: annieexx
·
N
Hoppning Ok, läget är så här: min häst hade tappat alla sina muskler innan han kom till mig.( Innan har han gått 1,30 ) Nu undrar jag hur mycket...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: nixa 324
·
Islandshäst kan svenskfödda unghästar 3-4 år klia av sig man på sommaren utan att ha eksem. detta fenomen upptäder 1 gång när dom är unghästar och... 2
Svar
32
· Visningar
3 316
Senast: Draumsyn
·
T
Western Hur gör man då egentligen om man köper en quarter och ska registreras som ny ägare? Blir man medlem i AQHA/SQHA då? Eller hur blir man... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 508
Senast: Egonson
·
E
Dressyr Fick häromdagen hem en valck efter Gauguin de lully - Pajazzo. Skulle vilja veta lite mer om Pajazzo, gärna bilder. Har haft en...
Svar
14
· Visningar
1 918
Senast: godishanna
·
Hoppning Är på jakt efter ett snyggt träns med platt nosgrimma, den av engelsk modell, dock gärna med nosrem också....Brunt eller nötfärgat...
Svar
17
· Visningar
1 922
Senast: Constance
·
E
Dressyr När det står i pogram "samlad trav" då tycker jag det är svårt att avgöra hur det ska vara. Har snackat med några som säger det är...
Svar
7
· Visningar
1 823
Senast: Extrem
·
Hoppning när jag tittat på huvor så finns de jag hittat bara i full, men min häst har så små öron att det inte ser riktigt klokt ut!!! öron...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: Zaida
·
Dressyr In med bilder på hur just du lindar! Då börjar jag: Ska kolla efter fler bilder! 3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 351
Senast: fio
·
Western Vad innebär "ranch roping westernsadel" som det står om denna: http://www.blocket.se/vi/13757735.htm?ca=20_s Hur är en sådan att...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: Druvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka