Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hejsan! Jag har en fullblod/halvblods valack på 5 år som jag har haft sedan i december. Vi tränar och tycker väl att hoppning är...
Svar
3
· Visningar
2 146
Senast: Nielaa
·
Western Jag har nyligen på vinst och förlust köpt en sadel jag ska prova på hästen. Det rör sig om en distanssadel men som väldigt mycket liknar...
Svar
6
· Visningar
17 505
Senast: lulski
·
Fälttävlan Jag har länge slitit på mina N.E.W-skydd nu och de har varit bra. Men i år måste jag helt enkelt inse att det är dags för nya...
2
Svar
23
· Visningar
4 419
Hoppning Jag är ny på stor häst, jag undrar om det finns någon som vill dela med sig av sina kloka råd/erfarenhet inom hoppvärlden. Tack på...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Speedway
·
Hoppning Hejhej! Ska ut på min första tävling nu! LD+ och LC. behöver hjälp med bedömningarna! Lätt D+Två faser 382.4.6 (A+A:0) med totalfel...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: nattrexx
·
Körning Har köpt en shettis på 85 cm som jag håller på och tömkör och planen är att hon ska köras in (9 år). Funderar på vilken spårvidd som...
2
Svar
21
· Visningar
3 982
Senast: svea
·
Dressyr Har lite funderingar på Amerigos sadel Cortina. Har den djupt säte och stora knästöd? Hur är knästöden och sitsen om man jämför mot...
Svar
0
· Visningar
1 216
Senast: firren
·
Hoppning Jag borde egentligen kunna det här men känner mig ändå osäker då jag inte ridit avd B på flera år. I TR så står det under Mom 373 ; "...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Saltis
·
Körning Jag har en maratonvagn som jag kört shettis med. Nu när det är dags för min c-ponny att dra så har jag satt på de större hjulen som...
Svar
1
· Visningar
1 144
Senast: Nielaa
·
Dressyr Jag har av ngn mystisk anledning anmält mig till en LC:2 nästa vecka, jag är hoppryttare till vardags och har ett klantarsle till häst=...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: Daisy
·
Övr. Grenar 28:e aug är det nåt som kallas SM-dagen på täby galopp. Vad innebär det? En torsdag är det, är det kvällstävlingar? Storlopp? Hittar...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: floppy
·
Dressyr Behöver lite hjälp! Får man starta LC helgen efter man har startat LA? Lokal tävling.
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Jfrelin
·
Dressyr Av en slump började jag gå igenom tävlingskläderna till helgens tävling och då slog det mig att jag har den här skjortan. Inte räknas...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Maoam
·
Hoppning Eftersom jag tävlar den 31 augusti, och klassen heter 95, två faser 382.4.2 (A+A:0) Vet att omhoppning är med men kommer den på en gång...
Svar
1
· Visningar
1 627
Senast: Gabby_Ossi
·
Fälttävlan Hittade ingen sån här tråd på fälttävlanssidan så jag startar en ny. presentera eran terränghäst! * Ras * Ålder * mankhöjd *...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
48 276
Dressyr Nu börjar jag planera tävlingssäsongen 2014! Jag undrar om ni kan tipsa om några bra arrangerade meterna i vårt land? Jag rider MsvC...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
13 096
Senast: Amanda_F
·
Dressyr Det drar ju igång på riktigt idag för bövelen! :D 5-åringarna idag, startlista. Jag antar att de kommer visa på clipmyhorse.tv som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 745
Trav Vem anser ni att det är`?
Svar
10
· Visningar
3 189
Senast: Nebraska
·
Dressyr Någon som har erfarenhet av ovanstående? T4:an ska vara speciellt framtagen till breda hästar, men T8:an går ju också att ändra bomvidd...
Svar
2
· Visningar
2 965
Senast: Flixies
·
Övr. Grenar Hej! Jag håller på med frihetsdressyr med min lilla shetlandsponny som annars ibland tömkörs. De frihetsdressyr övningar vi håller på...
Svar
0
· Visningar
985
Senast: jas96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp