Kval till nationellt i MSVA

Cashmir

Trådstartare
Slänger in frågan snabbt. Citerar ur TR: "Till nationell tävling:
För att få starta i Msv A-klass skall ekipage ha uppnått minst 62,00% i Msv A-klass
på regional tävling"

Ingenting om antal domare eller annat. Hittar sedan den här artikeln från 9/9-14: http://www3.ridsport.se/Tavling/Dressyr/Nyheter/2014/09/Informationtilldressyrarrangorer/

Står ingenting om från när ovanstående gäller? Är det för nästa år? (står ju att programmen gäller från då).
 
Enligt tabellen som TR hänvisar till för hur många domare som ska döma varje klass så gäller fortfarande 3 domare för MsvA på regional tävling.

Måste ju vara någonting som gäller from nästa år som de vill förvarna om, men inte riktigt har lyckats formulera sig rätt.
 

Liknande trådar

Hoppning Det kan vara jag som fattar ovanligt trögt :-) Men hur och på vilka tävlingar kan man kvala till detta? Det gäller en d-ponny och...
Svar
1
· Visningar
1 023
Dressyr Enligt TR har ekipage som på var sitt håll (ryttaren för sig och hästen för sig) kvalat nationell msv a/PSG rätt att starta nationell...
Svar
3
· Visningar
1 177
Senast: Fiorano
·
Dressyr Sista dagen att pumpa in förslag till nästa års TR och jag sliter med vad jag tycker om kvalreglerna 😅 Vad tycker ni? Har ni lämnat in...
Svar
3
· Visningar
2 732
Senast: Fiorano
·
Dressyr Har en liten fundering, eller rättare sagt jag undrar om jag fattat rätt helt enkelt. Jag har kvalat till Msv A och planerar starta det...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Anyo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Klara sig på 10 000 i månaden
  • Bra liten bil?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp