Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Tänkte höra med er om ni vet vart sjutton man kan få tag på en riktig träningsdagbok med inriktning ridsport? har letat som en galning...
Svar
6
· Visningar
1 536
Senast: Constance
·
H
Fälttävlan Hej! jag har börjat tävla fälttävlan och tycker att det skulle vara kul med att ha en sån där snygg dräkt som många har :angel: tänkte...
Svar
5
· Visningar
1 604
Senast: Gikan
·
B
Dressyr Kommer få hem en dressyrsadel på prov inom kort. Problemet är att jag inte vet vilken längd donnan ska ha på dressyrgjorden, jättesvårt...
Svar
16
· Visningar
1 335
Senast: Bumblebee
·
Hoppning Ska ju bli en regel från och med nästa år. För ponnyryttare och juniorer om jag fattat rätt? Om då t.ex. jag startar en ponny i avd B...
Svar
2
· Visningar
1 049
Distans Sitter och tittar igenom årets tävlingssäsong och smider planer, hämtade Stopeks träningsschema(tackar för en massa bra tips!:bow: ) och...
Svar
11
· Visningar
1 759
Senast: Fodong
·
  • Låst
Distans Hur ligger det till här då ? Är distanslistan fortfarande ett fall för hemlighetsmakeri av ett fåtal insvurna eller kan ni dela med er...
Svar
5
· Visningar
2 354
P
Körning Har en shettis som fyller fem nästa år som jag körde in när han var tre. Jag kunde inget omkörning, så vi är båda självlärda. Iaf så... 2
Svar
31
· Visningar
3 821
Senast: Korven
·
K
Islandshäst Vi har en liten flock med 7 hästar, i olika åldrar med både vallacker och ston. Glimra, ett av stona är dräktig och kom från Island...
Svar
7
· Visningar
1 445
Senast: Keliprinsen
·
A
Hoppning :bow:va ska man ha för spö längd på regional?:confused:
Svar
3
· Visningar
1 786
Senast: Idasmamma
·
Hoppning Nån som kan berätta lite om den? Funderar på att köpa en sån till min häst tills han har musklat på sig ordentligt. Har provat en sådan...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: renatechampion
·
  • Låst
Dressyr jag funderar på att köpa en wintec-dressyrsadel tilll min häst, vad har ni för erfarenheter av dessa? bra/dåliga...?
Svar
1
· Visningar
775
Dressyr Hur ofta tränar ni? Hur ofta skulle ni vilja träna för tränare? (vad är lagom) Hur ofta blir det för "vardagstränare" hur ofta... 2
Svar
33
· Visningar
2 919
Senast: Tarantino
·
N
Islandshäst Hej jag vet inte om frågan jag har bara gäller islänningar men nu är det det jag rider så...:) när jag försöker att rida Driva mer...
Svar
15
· Visningar
2 639
Senast: Gullan86
·
Dressyr Jag ska på ons (31 okt) ställa upp i LB1. Innan har jag bara tävlat clear round och nu så kommer placering och sånt. Hur går det till...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Wippos
·
S
Övr. Grenar Hur högt har du hoppat med din häst? Skulle du kunna skriva det och sätta ut en bild på hästen? kram
Svar
4
· Visningar
1 454
Senast: fruktskrutt
·
Dressyr Frågar Er dressyr ryttare vad ni tycker direkt istället för att spekulera hej vilt själv :angel: Är dressyr ryttare intresserade av... 2
Svar
31
· Visningar
2 489
M
Western Lyckades smita ifrån tjocka stläkten ett tag och vill bara önska alla en god jul.:rofl: Är det fler än jag som tänkte ta en långtur i...
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: Gordon
·
C
Trav Har en fråga angående travsport.se Där finns ju travhästar registerade, och jag undrar. Om man nu skriver över ägarbytet på en häst...
Svar
10
· Visningar
2 100
Senast: CrazyGirl
·
S
Dressyr Ja, största problemet är handen för min del... När jag blir nervös, tex tävling glider tyglarna ut och blir 2 meter långa! :angel...
Svar
9
· Visningar
1 567
Islandshäst Efter ca en månads vila (4 veckor), hur mycket har hästen tappat av kondition och muskler? (Varit ute på lösdrift.) Hur skulle du göra...
Svar
14
· Visningar
2 832
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka