Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning HAr dom utgått ut sortimentet?? Hittar dem ingenstans..
Svar
8
· Visningar
1 352
M
Fälttävlan ja, vad tränar ni för ngt när ni inte rider? tränar ni ngt annat över huvudtaget? 2
Svar
21
· Visningar
2 486
Senast: Pozerka
·
C
Hoppning har lite planer på att köpa en 05:a Aerline H-Cardento. han är drygt 165 nu och kommer bli 170 enligt uppfödaren. men alla andra säger...
Svar
18
· Visningar
1 498
Senast: carmarnic
·
Hoppning Jag tänkte köpa CWD's brösta med rundsytt läder från Toprider. Men det står inga priser, jag har mailat dom utan att få svar. Så vet...
Svar
16
· Visningar
1 643
Senast: 9396
·
C
Islandshäst Skriver här då det finns vissa regler om bredd på skorna när man ska tävla islandshäst. Finns det ngn som kan rekommendera hästskor...
Svar
13
· Visningar
3 736
Senast: Boj
·
P
Körning Jag vill börja tävla i körning med shettisen. för detta behöver jag vad ja förstår grönt kort. men hur tar man det? det finns INGEN...
Svar
8
· Visningar
1 316
Senast: Fahlis
·
B
Övr. Grenar Jag har lyckats få honom att arbeta med skritt bli lugn trava i samlad trav. Men galoppen skiter allt sig, jag försöker med att få honom...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: Bejjan98
·
Fälttävlan http://www.aftonbladet.se/vasteras/article1469878.ab Står att den vunnit SM i fälttävlan 2
Svar
23
· Visningar
3 466
Senast: workaholic
·
Hoppning Nu var det länge sen man hopppade. Bortsätt från små slyhinder i skogen så är det kanske 1-2 år sedan. :o Jag har en 10årig vbl...
Svar
1
· Visningar
923
M
  • Låst
Fälttävlan Vet ni var det finns bra fälttävlans/hopp klubbar/stall i England/Irland(namn och stad)? Vad jag menar med bra är bra tränare, bra...
Svar
6
· Visningar
2 863
Senast: LenaH
·
G
Körning Hittade denna i danmark. Älskar bogträna och funderar på att köpa dem. Vad tror ni??? Ser att det saknas en ring till tömmarna. Får be...
Svar
9
· Visningar
1 600
Senast: Goat lover
·
V
Övr. Grenar HEJ! =) Hur gjorde ni när ni började med galopp? Hur gammal var du? Hade du egen häst med en gång och tränade eller började du på...
Svar
6
· Visningar
1 417
Senast: Emmiiz
·
A
Islandshäst Hej jag undrar jag har betäckt mitt islandssto som är brunskäck med en svartskäck är det 100% att det blir ett skäckföl eller? Någon som...
Svar
15
· Visningar
1 453
Senast: Muninn
·
Körning Har en liten fråga, när kan man börja köra in en shettis?
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: Royal_724
·
F
Hoppning Jag letar en väst till dottern och minns en blå väldigt fin som förr fanns hos Ingdams men inte nu längre..........och har glömt märket...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: fnorr
·
Dressyr Jag vill ha tips på en ny nosgrimma till mitt träns för att få det lite mer dressyrigt. Är nöjd med tränset i övrigt, men nosgrimman är...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Zofie
·
S
Tävling går de och tävla en häst i sverige om den har utlänskt pass? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: Jezzie
·
Hoppning Tänkte att jag skulle beställa ett GG träns till min lill kille...
Svar
19
· Visningar
3 547
Senast: bifrost
·
Trav Har en ettåring som jag börjat jobba lite smått med, och nu behöver jag er hjälp. Att leda och så är inga problem alls, inte heller att...
Svar
8
· Visningar
3 119
Senast: cili
·
N
Körning Håller på och kör med mitt ardennersto. Vi har kommit till den delen av utbildningen då hon drar allt jag spänner för, försöker inte... 2
Svar
21
· Visningar
2 315
Senast: Fia-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka