Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr På söndag ska jag köpa en ny dressyrsadel! Men grejjen e det att jag vet inte så mycket om vad som e bra o dåligt osv! Vilket märke ska...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: fjordtokan
·
Western Jag letar efter utrustning som passar till en b-ponny.. Sadlar hittar jag på börjes och hööks (´kvalitét?) men var hittar jag bröstor...
Svar
7
· Visningar
1 203
Senast: lillsyrran
·
S
Dressyr Jag är intresserad av att höra vad andra ryttare tycker om piercingar i dressyr? Jag har 3 st som syns i ansiktet, plus 2 st i munnen... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 048
Senast: EmmaaPraahl
·
Islandshäst Jag har en 10-årig valack på träning. Har precis börjat träna passen med honom men vi har lite problem. Han går i undertempo och är...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: Taefill
·
Trav Vet någon om premien för premielopp 2-åriga,kommer att höjjas inför 2008 ? även om den sista oktober kommer att vara sista dagen man...
Svar
4
· Visningar
863
Trav Vi har iar fatt en Revenue avkomma i stallet (forsta argangen efter honom inte sant?) Eftersom jag inte har sarskilt mycket erfarenhet...
Svar
7
· Visningar
2 033
K
Western Hej! Har märkt hur kul ni tycker att det är att lägga upp bilder på era hästar!! så jag undrar om ni vill lägga upp bilder här, el... 2
Svar
26
· Visningar
3 380
Senast: sthu
·
A
Dressyr hej !! en snabb fråga. Har en ponny som fyller sex år 2008. ska ut o tävla efter årskiftet är det tänkt. Ska jag anmäla som ungponny...
Svar
8
· Visningar
2 272
Senast: loch
·
S
Western Vad ska man tänka på första gången man rider med westernbett?
Svar
7
· Visningar
1 329
Senast: Zizzy
·
Islandshäst Har en liten hingstunge född 26e Maj i år, han är alltså ganska precis 6 månader. Den 14 december är det planerad flytt för hans del...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: MiaMaria
·
Q
Hoppning Hur rider ni era hästar på vintern? Nu när det är så hårt, halt och mörkt att rida ut så undviker jag det i största på av olika... 2
Svar
28
· Visningar
3 021
Senast: mariiaE
·
Western Skulle inte kalendern läggas ut 15 oktober, enligt wras hemsida? Fortfarande inget, finns det någon här som har koll? Vore ju...
Svar
6
· Visningar
1 136
Senast: sarma
·
  • Låst
Dressyr När tycker ni att man skall börja rida på det? Hur högt skall hästen vara utbildad? La? eller tycker ni att man ska börja tidigare för...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: break_a_leg
·
F
Dressyr Asså bara en enkel fråga (lr den kanske inte är så enkel vad vet jag) Har det hänt nångång som någon här själv har varit med om att man... 2
Svar
24
· Visningar
4 226
Senast: Trissa
·
I
  • Låst
Tävling En kompis, påstår att man måste ha samma märke på, ridskorna,shortchapsen och ridbyxorna. Om man ska tävla ?! :S Är detta sant ...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: Isbiteen__
·
Distans Ja ni har säkert sett frågan ofta, men jag är nyfiken och tänkte väl samla alla årstiderna på ett ställe :D :p haha.. Vad rider ni i...
Svar
3
· Visningar
1 313
Senast: Liten
·
T
Islandshäst När jag satt och läste lite i trådarna kom jag och tänka på en sak. :idea: ... Vet inte, men jag tycker det är intressant att höra vad...
Svar
7
· Visningar
1 581
Senast: Taefill
·
H
Hoppning Ni som har fler än en häst, hur får ni det att gå ihop(tidsmässigt)? Har ni hästen hemma? Har ni ridbanor på gården, får ni köra iväg... 2
Svar
20
· Visningar
2 144
Senast: Tictacto
·
S
Trav Är det nån som har nåt bra tips på vart man kan få tag på nygga pannband med hästens namn? Gärna nåt ställe som har hemsida så man kan...
Svar
5
· Visningar
1 425
Senast: Soberano
·
P
Övr. Grenar Fick på Discovery igår kl.21.00. "World´s toughest jobs" det var om en tuffing till kille som testar på lite olika farliga jobb. Igår...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: love_tessan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka