Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Har en häst som skenar (första gången) lättare att skena sedan? Har den så att säga fått "smak" på det? 2
Svar
25
· Visningar
4 484
T
Dressyr På någon sida på nätet hittade jag en "Mattes fråskinnsgjordsskydd" eller nått sånt. Såg smart ut, det var liksom fårskinn mot hästen o...
Svar
6
· Visningar
1 395
Senast: Havregryn
·
Trav Nån som kan spå ui huruvida banan blir idag...bottlös eller stum ? Tacksam för svar
Svar
10
· Visningar
1 162
Senast: Indyhope
·
I
Tävling Jo, jag har en fråga. Alla ridhjälmar är dom godkända, för tävling ? Jag köpte mig en, ridhjälp i från rusta. Den finns även att...
Svar
6
· Visningar
1 436
Senast: Isbiteen__
·
H
Hoppning Är det nån som vet var man kan hitta de nya reglerna kring kval och poäng inom ponnyhoppningen? Jag har letat på ridsportförbundets sida...
Svar
11
· Visningar
1 449
Senast: Snuffsan
·
E
  • Låst
Hoppning Jag är rätt nynerflyttad till Skåne och behöver nu lite tips på bra tränare? Någon som gärna inte höjer tokmkt å sånt.. Är lite...
Svar
2
· Visningar
2 789
Senast: LenaH
·
Dressyr Passar den svängd eller rak rygg? Tack för svar!
Svar
5
· Visningar
3 106
Senast: fjordtokan
·
F
Hoppning Jag är uppväxt med synen att travhästar ska gå trav och galopp hästar galopp.. o halvblod ska hoppa.. men är inte fullblod ganska bra... 2
Svar
27
· Visningar
5 091
Senast: emiiilia_
·
Trav Vad tycker ni om korsningen Muscles Yankee tillsammans med en helsyster till Jobie Tempest?
Svar
17
· Visningar
1 531
Senast: Ballerina
·
Z
Dressyr Är medryttare på ett varmblod som när hon börgar jobba i form och tar ett lätt stöd på bettet börgar klapprar med tänderna hon...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: dressyrtinna
·
F
Islandshäst Som jag har fatt det som räknas islandshästen som viktbärnade ras. Men hur vet man hur mycket den klarar av? "Vanliga" Ponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 694
Senast: Bill
·
Körning Jag har en maraton liknande vagn som vi ig skulle använt till fjordingen, och där är det ju inga problem, men han är en ex tur-häst, så...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: a_c72
·
E
Islandshäst För ungefär 1 vecka sen var jag ute och körde med min islandshäst. Allt gick sjukt bra och hon var väldigt lugn och harmonisk som hon...
Svar
9
· Visningar
1 483
Senast: IngaLena
·
B
Körning Hej! Har äntligen "gjort mig av med" min gamla bröstsele till min shettis, hittat en som passar mycket mycket bättre. I köpet ingick...
Svar
3
· Visningar
1 127
Fälttävlan Någon som har dressyrprogrammet för den klassen? Hittar den inte på stallbacken.com, antingen så är jag blind eller så finns det inte...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Tasse
·
Distans Tror inte vi diskuterat hinkbilar? Jag planerar att byta bil men har svårt att bestämma mig till vad. Har endast b-körkort så en lagom... 2
Svar
31
· Visningar
3 004
Senast: Camilla_H
·
A
Western är det någon i detta avlånga gurkland som möjligtvis har varit på utö, och ridit hos charlotte? jag undrar lixom för att det känns... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 362
Senast: Bobby
·
Hoppning Måste bara fråga en snabb fråga... Är Prestige Appaloosa Golden Star och Equipe Evulotion relativt lika i bommarna, eller är dom...
Svar
11
· Visningar
1 519
Senast: hopp_o_galopp
·
Distans Har ni sett detta: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=832064 Om detta går igenom så ser jag det som en jättemöjlighet för... 2
Svar
20
· Visningar
2 832
Islandshäst Startar den här tråden mest för att få lite inspiration och ídeér. Tänk er att ni ska mjuka upp en väldigt stel häst (5-gångare), som... 2
Svar
36
· Visningar
6 816
Senast: isfrida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka