Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Körning Nu har jag beställt en tömkörningsgjord, fick hem den för nån vecka sen. Problemet är bara att den inte är formad efter en hästkropp...
Svar
8
· Visningar
1 527
Senast: Tussilago
·
  • Låst
Hoppning Tänkte börja komma ut med mitt ungsto på 4-år och börja testa lite träningstävlingar. Men kollar runt och hittar inte en enda pay'n'jump...
Svar
1
· Visningar
2 383
Senast: LenaH
·
Hoppning Min dotter (8år) var på hoppträning idag med sin häst och hoppade då en bana i trav varpå ridläraren säger: "På clearround får man...
Svar
13
· Visningar
2 282
Senast: Underbar
·
Trav Är det någon som varit på eller hört något från dagens avelsvärdering på Axevalla? 2
Svar
29
· Visningar
2 736
Senast: Nominous
·
Trav Det ser ut som om priserna var på en mer normal nivå igår än de var förra auktionen? Det var väl finare hästar förra gången också.
Svar
2
· Visningar
737
Senast: His Majesty
·
K
Dressyr Hej! Här kommer världens flummigaste fråga. ;) Jag undrar bara om det går att säga vid vilken nivå det är man rider så skonsamt...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: thyrniròs
·
L
Islandshäst Hej, visst är det så att nu har man ändrat tävlings grenarna till ex T6 T7 T8 T9 m.m och att det inte finns nån lätt klass kvar osv...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: pemblan
·
O
Islandshäst Hejsan! tänkte fråga lite ang tölt tävling och 4-gång. såg att det ska ändras till T5 och V5 och allt vad det var men undrar vad det...
Svar
8
· Visningar
1 555
Senast: chrysler
·
Dressyr Ja vilka är snyggast och hur mycket kostar dem? Jag insåg att jag måste införskaffa mig en ny hjälm och kavaj, i marinblått. då jag...
Svar
13
· Visningar
1 262
Senast: Centaur
·
Islandshäst är det nån som har tagit in häst från norge som kanske kan svara på mina frågor?? jag ska ta med min häst hem till sverige.. har köpt...
Svar
6
· Visningar
1 771
Senast: Draumsyn
·
Distans Hejsan.. Det är så här att min vän och jag nu har satt upp som mål att rida en av dom kortaste sträckorna på Dackeritten 2008. Vi har...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: Kesella
·
M
Dressyr Jag har i alla år tävlat ponny men när jag blev 18 så gjorde jag ett litet uppehåll med tävlandet. Nu har jag köpt en häst som jag ska...
Svar
15
· Visningar
1 722
Senast: quigley
·
L
Dressyr Först, ligger denna tråd fel ber jag om ursäkt. Nu till mitt dilemma. Vi har en "dressyrtränare" i vårat stall, som är väldigt hård mot... 2
Svar
27
· Visningar
3 237
Senast: Whiplashr
·
I
Islandshäst Hej hopp Har betsällt nya G-boots,:) som inte har kommit än...:mad: Anyway... :d Vad har du för boots på din häst? Vad gör dom för...
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: Linisen
·
P
Trav har hört talas om demiso som används till tavare..undrar lite vad de är o vad de är framställt av:)har en tavare som är lite öm i fram...
Svar
1
· Visningar
1 415
Senast: Natasja
·
V
Körning en kompis till mig behöver hjälp med sin 3 åring att köra in honom , (kompisen i fråga har unghästvana )och då frågarde hon mig om...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: Amanda_Lovisa
·
Dressyr :eek: Nu är det andra gången som min häst fått rött skum i munnen när jag ridit med kandar. :cry: Eftersom jag inte kan se något sår... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 977
Senast: mumrikan
·
S
Trav Jag är en "ridmänniska" som inte kan ett svatt om trav. Har vart och kollat en gång i utbildningssyfte, man vill ju veta så mkt som...
Svar
19
· Visningar
2 140
Senast: Cambrie
·
Körning Sitter och suktar på ett par tömkörningstömmar. Gillar inte nuvarande nylontömmar utan vill ha lädertömmar med lite tyngd. Vilken...
Svar
10
· Visningar
2 800
Senast: loch
·
Hoppning Alltså kan nån vara snäll och berätta vad det är för skillnad på lokal och regional tävling? och vart de finns nånstans:) Vill också...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Fhanny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka