Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Körning Nu äntligen har de kommit! Jag är SÅ glad! Nu ska det köras! :banana: Här är min andalusier, han har inte varit körd på över ett år nu... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 689
Senast: affe
·
U
Western Jag håller på och letar sadelgjord. Jag skulle behöva ha en där själva gjorden (tyget) går en bit ovanför spännet. På den jag har nu så...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Nethril
·
Distans När jag satt och tittade i FEIs tävlingskalender 2008 såg jag att Florac kommer att gå samtidigt som vi är i Chamonix (semester)...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: Cleese
·
E
Dressyr Gör man det? Eller bara i trav?
Svar
6
· Visningar
973
Senast: zanzan
·
K
Övr. Grenar Skulle vara kul och läsa och se bilder ifrån brukstävlingar. Läsa om de olika momenten osv.. Ska kolla på bruksridning på söndag och vem... 2
Svar
20
· Visningar
2 576
Senast: Vår_Vinter
·
M
Fälttävlan vad är era lägsta straff i fälttävlan och vilka klasser?:bump:
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: Montgomery
·
N
Hoppning Jag har varit här förut och beskrivit det problem vi har med min ena dotters ponny, som är mycket het på hinder. Efter att vi bytte bett... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
13 434
Senast: Baron Linge
·
Trav Någon som vet lite mer om honom? Hur hans avkommor är osv. Ja, allt egentligen. :) Går det att sälja efter honom?
Svar
7
· Visningar
1 598
Senast: Nafayette
·
Hoppning Hej Nu undrar jag lite vad era hopphästar 8eller bara era 2vanliga" hästar) får för foder. 1. Vad för foder får dem och hur... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 186
Senast: Hotandspicy06
·
D
Hoppning Jag älskar att hoppa:love: , men har vissa nojor när jag kommer till vissa höjder:cry: :o , samtidigt som det sedan känns underbart att... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 395
Senast: muppia
·
Y
Western En western sadel för nypris 6000:- inte särskilt mycket använd.. enstaka månad.. Inte sliten.. Hur mycket kan man sälja den för?
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Theci
·
Islandshäst Nu kommer ju snart vintern med det ruggiga vädret, och jag vill köpa en overall. Men vilken är bra:confused: Den på hööks är det någon... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 389
Senast: Hallau
·
Islandshäst Vi har en isis tös på 10 här hemma som är ganska hög men inte någon "kraftig" islänning.. För några dagar sedan upptäckte min mamma...
Svar
6
· Visningar
1 378
Senast: Boj
·
Western Satt precis och bläddrade runt bland bilderna på min tant och insåg vilken skillnad det kan vara på vardagsklädsel och puts på både mig... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 658
Senast: Lenita
·
Western Hej! Hur långt har ni kommit med era -04 hästar? Min har varit inriden sen i Januari, men vilat i perioder ca 4-6 veckor varje gång och...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Piraja
·
S
Dressyr Hur lång tid tog det för er att komma upp i Msv B första gången om man räknar från en grundriden häst som går stadigt i form i alla...
Svar
9
· Visningar
1 523
Senast: dressyrtinna
·
S
Trav Jag har sett att en del har kuskar har på sig eller håller i ett tidtagarur under loppen. Körspöt i ena handen och klockan i den andra...
Svar
17
· Visningar
1 908
Senast: Sir Remington
·
A
Körning Är den nån som vet vart man kan köpa körkoner...finns det bara en i hela sverige som säljer?? Hittar bara på equi Lex :confused:
Svar
12
· Visningar
2 161
Senast: Underbar
·
P
Körning Vi ska nu börja på allvar med inkörning av vår snart 17åriga kallblodstravare. Hon är körd i sin ungdom men eftersom vi inte vet något...
Svar
14
· Visningar
1 595
D
Trav Vilka har fått sina frysmärkningar gjorda? Och var bor ni? Kul se hur långt dom har kommit om dom nu börjar nerefrån..
Svar
7
· Visningar
1 398
Senast: Netted
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka