Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
  • Låst
Hoppning Jag och en kompis(1:a) har nygligen skaffat två sexåringar. Båda hoppar väldigt bra och kommer förhoppningsvis komma långt. :) Men min... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 028
Senast: LenaH
·
Distans Så här i vintermörkret kan det vara kul att planera lite för framtiden. Var på avelsseminarum på Solvalla idag och vi ska väl försöka... 2
Svar
29
· Visningar
3 364
Senast: Gizoba
·
Fälttävlan Jag är ruskigt nervös, det kan jag villigt erkänna. Titti-Bianca (C) rider dressyr 9.54, Jennifer-Cinna (D) 11.24 och Stephanie-Jazz (D)...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: Emma_lillan
·
B
Fälttävlan Är det någon som vet vart man får tag på bra pulsmätare för hästen? Pris?
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Gimmick
·
Western Jag tror vi haft en sådan här tråd tidigare men vi kör en till...det var ju ett tag sedan och mycket kan ju ha ändrats.. Ett nytt år... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 414
Senast: wrangler
·
K
Western Bara undra.. :D Vora såå kul att lära känne dig innan du flytatr hem till oss :D
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: Kapre
·
C
Tävling Får man tävla D-ponny, efter man fyllt 18 år ? Har hört att man inte får göra de. Sen har jag nyligen hört att man får de, fast då får...
Svar
16
· Visningar
3 477
Senast: CrazyGirl
·
I
Western Vad är det för något och varför använder man det?:)
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: silca
·
G
Western Hej hej.. är det någon mer än jag som längtar till sommar å tävlingar?? härliga tider D!..:banana:
Svar
5
· Visningar
966
Senast: Sidekick
·
D
Trav Det är dags att börja pröva huvudlag med min minsting.. och även dags att välja lämpligt bett. Vad tycker ni är det bästa bettet att ha... 2
Svar
22
· Visningar
1 985
Senast: BitterAss
·
A
Dressyr vad är skillnaden på en skritt piruett och en framdelsvändning??
Svar
19
· Visningar
3 019
Senast: Graendal
·
F
  • Låst
Hoppning Visst ska man vara med i avd B tills ens häst är 8 år? Jag kan aldrig komma ihåg det..:p
Svar
1
· Visningar
721
Fälttävlan Nu behöver jag hjälp av er erfarna fälttävlansryttare! För första gången ska jag fota fälttävlan, debuten blir Örebro (med ponny DM)... 2
Svar
36
· Visningar
2 927
Senast: Spike
·
S
  • Låst
Hoppning Vad blev han skrämd av ? någon som vet?
Svar
1
· Visningar
858
Senast: LenaH
·
G
Trav Hej jag har ett kallblod som har stora problem med snedhet i sin bakkärra. Han är behandlad under 1 års tid men blir bara sämre och...
Svar
16
· Visningar
2 445
Senast: ghost
·
R
Dressyr Har en skitdum fråga egentligen:crazy: Har tävlat mycket dressyr i yngre dagar och varit uteslutande dressyrryttare och vill nu ta upp...
Svar
13
· Visningar
1 866
Distans Idag körde Nerikes Distansryttare sitt KM. För att alla skulle kunna ha en rättvis chans att vinna körde vi följande koncept: En bana...
Svar
13
· Visningar
1 590
Senast: Gomir
·
W
Western Hejsan alla westernmänniskor! Jo de är så att jag har funderat på att importera en sadel ifrån USA, men jag är lite orolig över de...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: CaliforniaSwed
·
C
  • Låst
Dressyr Många som pratar om OS pannband nu ;) Men jag undrar, finns det ETT OS pannband, eller finns det FLERA stycken? :confused: Vad kostar...
Svar
2
· Visningar
1 912
I
Islandshäst Hur frå man en femgångare med stark tölt att trava utan att behöva springa så fort? Han kan trava utan problem men han springer iväg... 2
Svar
21
· Visningar
2 634
Senast: Satsumas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka