Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning nu vill jag veta hur tidigt man ska gå upp när det är tävlingsdags och första start är kl.9.00 vad ska jag ha me mig för saker till...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Aliina
·
S
Distans Undrar just hur det kommer att se ut för det har väl inte kommit ut någon officiell ännu? Ni som vet, hur ser åtminstone säsongsstarten... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 920
Senast: CK
·
Western Här kommer ännu ett par dumma frågor från mig. Men jag vill ju veta och lära mig så mycke som möjligt.......:idea: Har fått låna en...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: ishmanda
·
T
Körning Har tänkt visa mitt sto som blir tre till sommaren på premieringen. Undrar hur det går till från anmälan tills dess man åker därifrån...
Svar
5
· Visningar
1 433
Senast: Svanhild
·
P
Hoppning hejsan! Använder ni skyddsväst på hopptävling?? jag måste det för mina föräldrar men jag tkr det är fult! jag vet att det är för ens... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 905
Senast: Vanilli
·
S
  • Låst
Dressyr Jag känner mig som en LC ryttare i dressyr som rider en brun och ganska ful egenuppfödning som blev inriden vid 6½ års ålder. Efter 1... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 414
I
Fälttävlan Så har ft-dressyrprogrammen (och dressyr såklart) kommit på nätet...:idea: http://www2.ridsport.se/t3.aspx?p=91619 :bow:
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Novali01
·
G
Distans TR-förändringar sker ju hela tiden överallt. FEI ordnade ju för ett tag sedan ett seminarium om TR o säkerhetsfrågor. I Frankrike...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: perscar
·
Övr. Grenar Skulle vilja veta lite mer om Chevaliers stam, Någon som har en avkomma från hans pappa kanske? eller syskon till "busen" `? allt av...
Svar
2
· Visningar
1 087
  • Låst
Dressyr Ska sätta upp bokstäver på min bana så jag undrar vad som är rätt avstånd mellan dom? Finns det nån teckning med måtten inritade tex...
Svar
2
· Visningar
4 258
Senast: Centaur
·
Western Vad på prova på tävling i dag :banana: Det var skit skoj och det tyckte min pålla oxå!! Lite för roligt. Red w.pleasur och...
Svar
13
· Visningar
1 271
Senast: ishmanda
·
Dressyr Satt och funderade över detta. Är det så att man, då man tippar bäckenet, får tyngdpunkten något längre bak, och att detta gör att... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 191
Senast: Marie Persson
·
Körning Så togs den bort för att den var FÖR mycket annons. Annonser hör inte hemma på forumen och gränsdragningen är svår men den låg...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: åke
·
Trav För ett tag sen har jag för mig att det var uppe en tråd om det här "nya" certet man måste ta för att få köra transport med...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: dolphinsmile
·
S
Hoppning Nu har jag haft min söta lilla häst i ganska exakt 3 månader. Ett 13-årigt halvblodsto från Holland som tidigare gått 1,30 men spenderat...
Svar
11
· Visningar
1 376
Senast: millizen
·
S
Hoppning Är det någon som har sett den supersnygga MIPS-hjälmen i någon annan färg än svart? Någon som har sett den i mörkblå? :confused: har...
Svar
19
· Visningar
1 661
Senast: dotzie
·
L
Western Hej. Jag har kollat runt lite efter reiningskjortor. Men det jag lyckas hitta är på tok för dyra. Så jag tänkte om någon här hade några...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: Thornbird
·
T
Western vad tror ni om det?kan man använda vilken häst som helst till det?jag tränar en ettåring just nu och han är cool lugn.jag tror att han...
Svar
18
· Visningar
4 111
Senast: Nethril
·
Western :rofl: :rofl: :rofl: Här är mina senaste tillskott i utrustning. Rosa och ljusblåa "filtar" köpte h**ks ponnyshabrak och fick korta...
Svar
12
· Visningar
1 335
Senast: dannyohanna
·
Distans Jo, jag har börjat känna det mer och mer att min häst och jag verkligen inte fungerar när det kommer till att jobba på bana eller volt...
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: FiaPiaLisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka