Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western jag köpte idag "Mineraler på burk", trodde jag. I den vanliga stessen innan butiken stänger den dumma tiden 16.00 så grabbade jag tag...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: attempt
·
Trav Är ingen travmänniska men har blivit väldigt intresserad av sporten på senare år. Jag själv tävlar amatörmässigt distans och funderar på...
Svar
9
· Visningar
1 050
Senast: Daimie
·
Hoppning Vilka stigläder använder ni? har ny sadel och måste då ha nya stigläder, och stigbyglar för den delen. Sadeln är brun (prestige... 2
Svar
21
· Visningar
2 705
A
Hoppning Jag har en Frank Baines sadel till halvblodsstoet i en mycket ljusbrun nyans, tror det är denna, eller nästan iallafall: Nu vill...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Långnos
·
P
Western Såg att Tävlingsdjursutredningen nu har överlämnat sitt betänkande "Bättre djurskydd - mindre krångel" till statsrådet Eskil Erlandsson...
Svar
10
· Visningar
1 463
Senast: silca
·
H
Islandshäst En av mina isisar har inte så bra vilja, framåtbjudning. Det känns som om jag provat det mesta (galopprace, hoppning, klättring osv..)...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Muninn
·
Trav Pratade med en man som utför hästpass/chippmärk. och han sa att det pratas om att även börja chippmärka travhästarna (då frysmärkningen...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Sara87
·
A
Körning Undrar om det är någon som har nån smart lösning då jag vill sätta draglinor på min finsele (lättare loksele)...vill inte ha det där...
Svar
18
· Visningar
2 507
Senast: Alma Braute
·
  • Låst
Trav Vad hörde jag på TV nyss? Att Jag de Bellouet blev diskad från Prix d'Amerique?? 2
Svar
34
· Visningar
3 637
Senast: ameo
·
S
Trav hur letar jag upp avels hingstar som står för fogande,finns det någon speciel sida det gäller varmblods hing
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: Gimmie
·
E
Islandshäst Min häst böjer på sitt huvud när han inte vill tölta. Det går att hålla i en pisk men då blir han galen och vill galopera/skena iväg...
Svar
2
· Visningar
1 242
Senast: Hrisla
·
K
Hoppning Nu ska jag försöka ge denna tråd en ärlig chans. Eftersom att så många har missförstått mig i min andra tråd om "Höjdhoppning" så ska... 2
Svar
31
· Visningar
2 626
Senast: Katleen
·
Hoppning Får man rida ponny i avd B fast man är över 18? Eller får man bara göra det när det gäller ungponny? Alla man frågar kommer med olika...
Svar
18
· Visningar
2 140
Senast: Angeelina
·
Dressyr Ska börja plocka in kandaret, men vad är en bra stång att börja med Vill inte ha långa skänklar. Någon som har tips? :bump: 2
Svar
21
· Visningar
2 658
Senast: Matinee
·
Western Jaha ja, så fick vi ÅTER ställa in en tävling:mad:..... Var i hela friden finns alla ryttare??? :confused: Vad gjorde vi för... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 882
Senast: sthu
·
H
Hoppning Ska ut på första tävlingen med min unghäst i helgen och såg i startlistorna att det är många starter i avd A innan avd B, brukar man få...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: IdaCarlsson
·
Trav Finns det inga regler för Travhästar när dom får starta efter dom varit sjuka ? Inom ridsporten så får man ju intyga att hästen man...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: cisssi
·
M
Trav Vad tror ni om honom i aveln? Någon som har sett någon avkomma? 2
Svar
30
· Visningar
3 005
E
Islandshäst Hej Vi ska byta stall så vi ska åka med min häst i en transport. Han är ju en islandshäst. Behöver man ha transportskydd när man ska...
Svar
13
· Visningar
1 408
Senast: Svalan
·
Körning jag har fått tag i en skitfin släde och det följer med nya skaklar till. men jag fattar inte hur fasen dem ska fästas?? skaklarna har...
Svar
5
· Visningar
1 488
Senast: Tacitus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka