Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Ska börja tävla min fjording på allvar nu i vår och var helt inställd på att jag räknade som senior f.r.o.m detta året. Men det gör jag...
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: megasus
·
Tävling Nu har jag fått hjärnsläpp :eek: kan ni hjälpa mig :confused: Jag ska betala för en klass .. det står 110+0/60+0 ..då ska jag väll...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: tant agda
·
Tävling Hur är det- måste jag betala in licensen innan anmälningstiden för tävlingen jag ska på går ut, eller räcker det att betala innan själva...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: megasus
·
Tävling I slutet av mars ska jag och hästen debutera i hoppning på lokal tävling. Eftersom jag inte har tävlat jättemycket innan har jag inte...
Svar
3
· Visningar
1 706
Senast: lundsbo
·
F
Tävling Jag har en femårig fjordvalack på 137 cm, som jag hoppas komma ut och tävla några lokaltävlingar på i år. Problemet är att jag själv är...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Jezzie
·
D
Tävling Hej. Vad tycker ni är roligt att få som hederpris på tävlingar, förutom rosett och plaket. Med hederpris menar jag någon liten sak typ...
2
Svar
32
· Visningar
2 905
Senast: suisyola
·
C
Tävling Jag funderar på att köpa en nsv av brukstyp, alltså en riktigt kraftig herre. Han är inte riktigt inriden, utan jag har tänkt att rida...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Coffeaclub
·
S
Tävling Jag undrar då vad man kan hitta på för mer priser än bara rosett till en klubbhoppning. Ska man skaffa plaketter eller går det bra med...
Svar
10
· Visningar
2 005
Senast: pialotta
·
Tävling Visst är det så att hästlicensen är billigare om hästen är 18 år eller äldre när man löser licensen? Är det någon som vet vad det kostar då?
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Ylva
·
Tävling När brukar ni skicka in anmälan till tävling...Nägra dagar innan .anmälan går ut eller 1-2 veckor innan tiden går ut.? Går det att...
Svar
3
· Visningar
887
Tävling Skulle vara kul att veta hur stor startavgiften är på klubbtävlingarna på era klubbar!!
Svar
14
· Visningar
1 228
Senast: beauspirit
·
Z
Tävling Jag har funderat på det här med att tävla med ungponny. Får man vara hur gammal som helst då? Om jag har ridit in en ponny och vill ut å...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: Dimmans_Elaine
·
Tävling Vad går KM i på eran klubb, både dressyr och hoppning? Hos oss går det i 120/LB i hoppning och LA:3/LB:1 i dressyr, vilket jag tycker...
2
Svar
35
· Visningar
2 740
Senast: Stalone
·
Tävling Kolla listan på ridsports hemsida om varningar. Var bara 2 moment med, men vad har man gjort sig skyldig till då? *nyfiken* Står...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: jerseyko
·
Tävling Måste man förnya sitt gröna kort eller varar det för evigt? /Timsetim
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: megasus
·
K
Tävling Min foderponny är inte grund vaccinerad, då ägaren tappat bort/slarvat med vaccinationen. Min fråga är, får man tävla efter första...
Svar
4
· Visningar
2 219
Z
Tävling Vet att det ligger en massa trådar här redan, men ingen som tar upp min fråga. Det gäller betalning av licensen. Vet att jag läst detta...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: zykk
·
L
Tävling Min medryttar häst skall förmodligen kvala in till breeders!! Men nu är jag helt förvirrad, kan nån förklara vad igenligen BREEDERS...
Svar
15
· Visningar
2 111
Senast: Cowabunga
·
K
Tävling Jag vill veta vart jag kan vända mig för att få reda på någon om agillity får shettland?????? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: Alfons
·
Tävling Hej, tänkte börja tävla på riktigt till våren :banana: . Jag ska skaffa licenser och så men blandar ihop det. Man ska ju ha...
Svar
3
· Visningar
1 659
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp