Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Vilken är den finaste "frisyren" att ha på en häst när man ska tävla, hoppning. :) Bara flätor känns lite för skuttigt eftersom de...
2
Svar
23
· Visningar
5 115
Senast: grazzie
·
Tävling Ville bara berätta en rolig sak. Och det är att jag, varulvsarmen och den kraschade ryggen kan rida igen. Och inte bara rida, jag har...
Svar
6
· Visningar
1 281
Senast: domino
·
Tävling Måste man ha det för enbart träningstävling (hopp) ?
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: Ylva
·
F
Tävling vilken ålder får man börja?? fick höra att man inte fick hoppa clerround förens hästen fyllt fyra stämmer det??? kanske e olika på...
Svar
7
· Visningar
1 214
Senast: Splittan
·
Tävling Det är kallt och jag har ingen lust att rida i kavaj imorgon. Jag har dock ett stuterinamn på baksidan av jackan jag vill ha - vad säger...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Notorius
·
Tävling :bump: Snart börjar säsongen!! Nu är det liksom bara startsträckan kvar och paniken över att man skulle behöva sy nya kläder...
Svar
17
· Visningar
1 325
Senast: SweetSelene
·
B
Tävling Hej Jag undrar om någon kan hjälp mig snabbt och lätt jag behöver några namn på några preparat som kallas för doping om hästen blir...
Svar
1
· Visningar
3 892
Senast: solros
·
N
Tävling Vad har ni för tävlingskläder? Är det olika beroende på vad för sorts tävling det är? (T ex,lokal,regional,klubb) Skriv också gren och...
Svar
9
· Visningar
1 310
Senast: tant agda
·
C
Tävling Finns det några bra böcker om handikappsridning ni kan rekommendera?
Svar
1
· Visningar
1 120
A
Tävling ungponny i dressyr med vanligt tredelat bett men med fasta ringar och ungponny i hoppning med hackamore med korta skänklar? Jag har inte...
Svar
13
· Visningar
1 326
Senast: Fladde
·
Tävling Min morfar har en häst som är exporterad till Amerika. Och nu tävlar dressyr påhög nivå där (vet inte om han fortfarande tävlar iofs)...
Svar
1
· Visningar
1 276
Senast: Görel
·
A
Tävling Jag ska börja tävla min nya ponny från holland. Alla hennes registreringspapper är från holland, spelar det någon roll? Måste jag...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Arsozah
·
Tävling Om man är medlem i en SvRF-ansluten klubb så får man inte vara med på tävlingar som anordnas av icke SvRf-ansluten klubb står det ju i...
Svar
8
· Visningar
1 321
Senast: Fideli
·
H
Tävling Jag jobbar som pers.ass och min brukare har handikappridning en gång i veckan. Jag har hållit på med hästar i hela mitt liv, och sysslat...
Svar
8
· Visningar
1 537
Senast: Klensy
·
F
Tävling Detta är kanske inte rätt tråd men försöketr här ifl.... Jag ska ha gips på foten i ca 4 veckor jag får någonslags sko. Jag ska inte...
Svar
3
· Visningar
1 285
R
Tävling Har detta problemet för andra året i rad... Med bråk o vissa andra problem ex: att inte klubben ställer upp för sina tävlingsryttare så...
Svar
7
· Visningar
1 731
Senast: Milley
·
Tävling Tävlingsledare i dressyr, vad exakt gör en sådan egentligen? Har sökt på förbundet, men inte hittat något. Vet ni någon bra länk...
Svar
1
· Visningar
1 413
Senast: Ylva
·
Tävling Hur länge är man young rider? Vilket år ska man vara född för att tävla som young rider i år? :confused:
Svar
10
· Visningar
6 214
Senast: _Peplis_
·
Tävling Hoppas den här hamnar på rätt ställe annars får nån flytta den. Vi i vår hoppsektion har bestämt att man inte längre ska få parkera...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: Sparkling
·
Tävling Är det bara jag som tycker att det sk hoppbråket är ett lyxbråk eftersom de som bråkar är de som får största delen av våra pengar? Av...
Svar
2
· Visningar
1 330
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp