Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Jag har lånat ut min häst på foder. Om/när han och hans fodervärd ska starta regional tävling, är det jag eller hon som ska betala...
Svar
8
· Visningar
1 712
Senast: dressyrtinna
·
S
Tävling Spinner vidare på KM-tråden…Jag är lite nyfiken på hur upplägget för KM ser ut på ridskolor, eller rättare sagt hur man gör när man...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: tant agda
·
Tävling ...............Förra året hittade jag det genom internet ,men inte i år ..vet nån om det finns någonstans..?? Eller måste jag köpa??
2
Svar
20
· Visningar
1 747
Senast: Nora
·
L
Tävling Har du vaccinationer i passet och ska ut och tävla under tiden passet är hos ASVH: Ta en kopia av vaccinationerna, skriv dit hästens...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Rufsan.
·
Tävling Måste bara fråga om nån vet- har det hänt något nytt i fallet med honom eller??? Ska ha en muntlig redovisning på engelskan i morgon...
Svar
14
· Visningar
1 185
P
Tävling Blev så illa berörd idag när jag tittade på en klubbtävling där min dotter var med. Där fanns en liten ponny som for fram i full fart på...
Svar
15
· Visningar
1 510
Senast: _Tazty_
·
Tävling Försökte hitta tävlingar på ridsport.se och gick in på ett visst distrikt. De uppgav bara sin hemsida som www.ridsport.se medan andra...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: tant agda
·
A
Tävling Får man ha en rak pelhamstång på en ponny som är 6 år i hoppningen på tävlingar? Bara bara TR som är typ 100 år gamla så ja behöver...
Svar
18
· Visningar
1 544
Senast: beauspirit
·
L
Tävling Jag har nu äntligen tagit tillbx ridningen igen,,gu så man har saknat detta! Rider 3 ggr i veckan o har hittat en underbar medryttar...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: break_a_leg
·
Tävling Ska lägga upp en planering för en studiecirkel i Grönt kort. Några förslag och viktiga grejer som ska vara med. Jag har ju självfallet...
Svar
3
· Visningar
1 025
R
Km
Tävling Behöver man ryttarlicens då??? *osäker* Eftersom jag ska ha barn i sommar och inte vet om jag kommer tävla nåt i år så vill jag inte...
Svar
8
· Visningar
1 315
Senast: Raeman
·
T
Tävling ... har inte skaffat tr ännu (men ska göra det snart) och det var jättelängesen jag tävlade lokaltävling, men vad är det för sporrar man...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: TotallyLost
·
S
Tävling ska börja tävla min 4-åring nu till våren och undrar om ni vet ungefärliga priser på det? Hästen är hbl. Vad kostar ett ryttarlicens?
Svar
5
· Visningar
2 551
Senast: megasus
·
S
Tävling Visst är det så att man får tävla på kvittot? Jag ska nu köpa nytt(lokallicens) och ska tävla i feberuari.hinner då inte få mitt kort...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: tant agda
·
C
Tävling Vad behöver jag för licenser för att tävla lokalt? Var kan jag skaffa detta?
Svar
4
· Visningar
1 157
Senast: megasus
·
Tävling Ska ta grönt kort snart och undrar lite saker. Vad ingår i kursen? Är det både rid och teori prov? Står klubben för TR eller ska...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: megasus
·
M
Tävling Hur är det nu, kommer det några nya TR eller inte? Dressyr, voltige och körning verkar ju ha kommit nya för i år men de andra då? Någon...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: MaLu
·
Tävling Vad gör ni med era hederspriser? Sätter ni dessa på en hylla, eller använder ni det som tex kan användas till hästen/er själva?
2
Svar
20
· Visningar
1 823
Senast: Notorius
·
F
Tävling Är lite osäker på vad som gäller med nerklassning. Min flicka tog 18 poäng 2003 och 2 poäng våren 2004. Om jag har förstått det rätt så...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Frågvis
·
Tävling Jag skall ev. starta min första Lc:2 i dressyr i mars, måste man ha kavaj & stövlar eller räcker det med klubbtröja/jacka och...
Svar
19
· Visningar
1 955
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp