Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Är den godkänd för hoppning för ponnyryttare och juniorer? Någon som vet??
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: fio
·
B
Hoppning hej jag har ett litet problem jag har börjat tävla lite smått i hoppning och det kommer bli mer. men jag vet inte hur jag ska göra med... 2
Svar
23
· Visningar
2 812
Senast: Min_forza
·
M
Hoppning Hej! Var på tävling med min syrra för ett par veckor sedan. Som vanligt när vi kom till framhoppningen gick jag in till mitten och...
Svar
17
· Visningar
1 521
Senast: fio
·
  • Låst
Dressyr Jag ska precis köpa mig en dressyrsadel och står inför ett dilemma skulle man kunna säga. Jag vet inte vad för sadel jag ska välja...
Svar
18
· Visningar
2 286
Senast: gazira
·
Z
Körning Hej.. hoppas denna tråden är ok och inte ses som annonsering eller nåt nu.. Men finns det nån i nordvästra skåne som är bra på det här...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Zab
·
A
Hoppning ska köpa nya skydd att ha på tävling, funderar på läder då jag redan har veredus, eskadron m.m. , nån som kan rekomendera nåt bra märke...
Svar
14
· Visningar
1 588
Senast: EmiliaW
·
P
Hoppning Är de så mycket bättre en "vanliga" om man tänker på pris skillnaden ? Någon som har en sådan gjord? hur är de i str? måste bestämma...
Svar
19
· Visningar
2 175
Senast: EmiliaW
·
Övr. Grenar Hoppas att såna här trådar är okej att starta? Jag undrar om det är nån som har tips om vart man kan vända sig om man är intresserad av...
Svar
10
· Visningar
1 988
I
  • Låst
Distans Nu vill vi att distansen sprider sig uppåt i landet, Edsbyn är ett bra steg på vägen men vi vill ännu längre upp! Sundsvall ligger väl...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Interdit
·
Hoppning Vad är breeders trophy? hur högt får en 4-åring tävla i hoppning tacksam för svar
Svar
5
· Visningar
978
Senast: Panikie
·
T
Hoppning vet någon var dessa stigbyglar finns att köpa?? internet butik??
Svar
9
· Visningar
1 937
Senast: pollan
·
Islandshäst Förmodligen dum fråga men för att lära sig måste man fråga:o Har man Islandssadel för att få mer stöd i tölt och flygande pass? Eller...
Svar
6
· Visningar
1 452
G
Körning Heeej...' Är det någon som vet om man kan köra in en 20 åring?? vi tror att hon är inkörd men vet ej... hon är alltid pigg å glad och...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: åke
·
S
Islandshäst Har äntligen fått möjlighet att köpa henne..hästen med stort H..men ägarna gör allt för o göra livet surt för mig..Ägarn gick efter...
Svar
19
· Visningar
1 720
Senast: Draumsyn
·
G
Islandshäst Gauti får 6dl havre varje dag, men tror inte det ger någon förändring alls. Det jag vill är att få honom piggare med mer energi. Havre... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 454
Senast: Gauti
·
M
  • Låst
Dressyr Hej Har sökt runt lite men inte hittat om det är tillåtet att tävla Regional dressyr i ridstövel med snörning på vristen? Jag vet att...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: PrinceFair
·
M
  • Låst
Hoppning jag har precis fått reda på att tr har anlagt en ny regel om att alla ponnyryttare och juniorer måste bära obligatorisk säkerhetsväst...
Svar
1
· Visningar
763
Dressyr Har en kompis som förtvivlat är på jakt efter en kandarstång med korta skänklar (5 cm), rakt eller med liten tungfrihet och 14,5 cm...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: Fredag
·
  • Låst
Dressyr Vad står det som mål för dressyren? Ordagrannt, alltså det där om att hästen ska vara lydig och angenäm att rida utan synlig...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: majliselotten
·
Dressyr Jag som aldrig klippt en häst själv förut... Jag funderar på att köpa Julas klippmaskin eftersom jag läst här att den ska vara prisvärd... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 272
Senast: Angeelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka