Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hallå Hej! Här kommer en bildtråd där vi får lägga in våra finaste tävlingsbilder! -Länka till stora bilder -Kommentera SNÄLLT och... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 256
Senast: busigdemon
·
K
Tävling Vad är det igentligen för kort å grejer man behöver för att få tävla? grönt kort, pass, licenser m.m. ? Och på vilken nivå behöver man...
Svar
8
· Visningar
1 371
Senast: beppe400
·
Trav Någon som vet var man kan köpa P-G verktyg?
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Nominous
·
D
Hoppning Ja, jag är inte så insatt på hästsidan hur det ligger till med kvalen... Kvalar man som YR för att få starta exempelvis 130, 140 och...
Svar
8
· Visningar
1 410
Senast: Mazarinen
·
D
Trav Nu har snön kommit och det är halt på vägarna. första dagen ledig idag på 5 dagar så jag tänkte jag skulle gå ut med fölis en liten...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: dolphinsmile
·
D
Trav nu när kylan börjar göra sig påmind igen börjar jag fundera lite på vilka sorts kläder som är allra bäst att ha när man kör häst i 20... 2
Svar
20
· Visningar
3 173
Senast: Sisikarlstad
·
T
Hoppning Imorgon är det exakt 2 månader tills årets hoppmästerskap, EM i Mannheim, drar igång. I år är EM extra viktigt eftersom sverige måste... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 007
Senast: Kariin__
·
G
Western Finns det någon här inne som känner till paint hingsten Skipper Doolittle??? mvh Ella
Svar
4
· Visningar
1 295
Senast: maja_70
·
P
Fälttävlan Jag undrar hur er jakt i dag gick? Ar lite nyfiken eftersom vi egentligen skulle dit, men tyvarr krockade det med hubertus jakten i...
Svar
11
· Visningar
1 305
Senast: _plipp_
·
P
Körning Jag har hittat en gigg jag vill köpa och den varkar vara i helt ok skick. Om inte annat känner jag folk som kan fixa både det ena och...
Svar
16
· Visningar
1 523
Senast: Cairo
·
J
Hoppning Hej! Jag undrar om någon har något tips på var man kan hitta gamla resultat för ponny (typ SM,EM etc... från mitten på 80-talet)?
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Fhanny
·
V
Övr. Grenar Jag har aldrig ridit galopp. Men jag älskar det endå. Någon som kan lite om det å skulle villja att jag hjälpte till. Jag vet inte hur...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: arnlic
·
Z
  • Låst
Övr. Grenar Någon som gått där och kan berätta lite om det? (: Ska söka dit till nästa år! 2 3
Svar
40
· Visningar
4 644
Senast: FlyingIrish
·
Tävling ... jag vet. Men jag är nästan 100% säker på att just denna frågan om detta inte har ställts i någon annan tråd, och jag hoppas...
Svar
8
· Visningar
1 255
T
Islandshäst ngn som har en avkomma..? eller bara kan berätta lite allmänt om honom? funderar själv på att välja honom till mitt sto...:) 2
Svar
20
· Visningar
2 871
Senast: Bara_Jag
·
F
Hoppning Är det nån som har någon erfarenhet från att ha plockat hem någon finhäst från danmark ? Jag är ute efter någon yngre outbildad...
Svar
13
· Visningar
3 554
Senast: FadeAway
·
F
Dressyr Vad tycker och tror ni?? Kan man räta ut en krokig häst, få den att spåra, genom att rida i ett högre tempo? Är det ett "vinnande... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 288
Senast: bigganl
·
Hoppning har nu hört av massa "duktigt hoppfolk" att man inte kan komma någonvart med en arab i hoppsammanhang eftersom de har så långt steg så... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
21 823
Senast: castle_bar
·
F
  • Låst
Dressyr Jag har funderat över att börja rida för en välutbildad tränare som kommer till ett stall en bit härifrån. Men har börjat tvivla då... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 353
Dressyr Var ju tyvärr tvungen att lämna tillbaka den fina 1-åringen pga cystor i båda lårbenen.. Nu har jag hittat en ny häst, en 3-åring den... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka