Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Få upp hullet med olja? Har precis börjat ge kornkross tillsammans med betforen för att hjälpa hullet på traven o jag vet att det tar... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 743
Trav hejsan, jag har lite frågor här igen,, många frågor nu men ja hittar verkligen ingen fakta på internet, jo kvallopp, vad gäller för att...
Svar
2
· Visningar
3 360
Senast: sara_18
·
X
Dressyr Vad har ni och hästen på er när ni tränar dressyr? Lägg ut en bild på en typisk outfit! Skriv gärna vad det är för grejer:) 2 3 4
Svar
66
· Visningar
18 021
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
Islandshäst Hej! Jag är inne på att köpa en KenTaur sadel. Vad vet ni om dom? Är dom bra:D
Svar
8
· Visningar
1 861
Senast: Norrberge
·
T
Western Om man ska ha en så billig sadel som möjligt utan att få en "skitsadel" som är skadlig för ryggen på hästen. vad kan man räkna med då...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: Ginne
·
H
Tävling hejsan! Jag är jätte feg för att tävla, jag blir hur nevös som helst av att folk tittar på mej när jag gör nått :/ finns de nått man...
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: Emeizing
·
  • Låst
Islandshäst Nu vet jag att det finns liknande trådar.....men men. La in en tråd igår på hästvård om mina problem med Sindris regnskållor...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: Boj
·
Hoppning Jag såg nu hoppningen på tv, såg bara omhoppningen. Så kommer Albert Zoer på Oki Doki, vilken häst, både mamma och jag är helt stumma... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 705
Senast: Ninja
·
Western för att inte vara en trådkapare så startar jag en egen tråd för mina frågor om min häst, men den hänger en del ihop med den tidigare... 2
Svar
21
· Visningar
2 185
Senast: BonRaiz
·
Körning Har tänkt jag ska börja köra, eller till en början töm köra min haflinger. har kollar runt lite och fattar typ inte allt man ska ha... 2
Svar
37
· Visningar
4 232
Senast: Persikan
·
F
Trav Har en tvååring (nybliven valack) efter Tap In, ua Express Pride. Han är mycket hanterad. Vid 1 års ålder var han på banan och inkörning... 2
Svar
22
· Visningar
2 616
Senast: Happyz
·
K
Dressyr Ska köpa ett kandar. Ska vara svart då sadeln är det. Är kandar som träns i storlekarna? isåfall i stl cob. ska ja ha med vit fodring...
Svar
17
· Visningar
1 702
Senast: Centaur
·
Dressyr Jag rider numera en äldre valack som är utbildad till och med Grand prix och tävlad till Int.1. Jag har ridit Ett godkänt lättCprogram... 2
Svar
21
· Visningar
2 783
Senast: Malinigbg
·
B
Hoppning Jag rider en stor connemara som e duktig i skogen o har även lite erfarenhet av dressyr. Jag e skit rädd för hoppning men ja skulle lätt...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: beatrice2
·
E
Övr. Grenar jakterna är i full gång nu i september reds Hallarödsjakten sen kom Övedsjakterna igång på lördag 27 nov blir det en stor jakt...
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: nocki
·
Western Har sett ett träns hos börjes jag gillar. Inget silver, mönster el något sånt. Bara helt slätt mörkt. Men det är också väldigt billig...
Svar
6
· Visningar
1 129
Senast: Tender
·
P
Dressyr Hur skulle ni beskriva följande skolor. Vad bygger egentligen deras grund i träningen på? * Spanska Ridskolan * Dr R Klimke *...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: fio
·
B
Dressyr Hej alla kunniga hästmänniskor.Måste man knoppa manen på en lokal dressyrtävling??Tacksam för svar!!
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Nellie
·
P
Fälttävlan Nu, med tanke på den tragiska olyckan i Bollnäs började jag fundera på hur man skulle kunna göra fälttävlan säkrare. Går det ? Skulle... 15 16 17
Svar
321
· Visningar
30 363
Senast: fio
·
Körning Någon som vet något om Van Der Wiel maratonsele, kvalitet, prisnivå, hemsida där selen finns/återförsäljare? /Stina
Svar
4
· Visningar
1 503
Senast: naivasha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka