Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Började fundera lite över vad Islandshästar har för storlek i t ex träns, grimmor, täcken, schabrak o s v Vilken storlek har ni till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 916
Senast: emjo
·
R
Hoppning Hej, jag undrar om man får tävla det året man fyller 13 år? Min bästis säger nej, medans andra säger ja! :confused: Kram / Amanda
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Gikan
·
Islandshäst Är det någon som vet var man kan hitta nackstycken som INTE har spännet mellan öronen? För om man vill kunna byta pannband så är det...
Svar
9
· Visningar
1 078
Senast: Draumsyn
·
D
Hoppning Nu behöver jag hjälp tjejer :) Har skickat efter en GPA Titan för jag hittade den så billigt på nätet, tog en strl 56 som jag har på en...
Svar
4
· Visningar
1 219
Senast: LouiseE
·
V
Övr. Grenar Hej jag bor i linköping. jag gillar galopp ohc är 12 år. Någon mer som är intresserad va galopp eller har egen häst/ponny som...
Svar
1
· Visningar
939
Trav Funderar på vad för bett som kan passa unghästen. Han går nu på ett tredelat mässing, lagom tunt, men han är fortfarande lite...
Svar
3
· Visningar
1 308
Senast: Natasja
·
P
Hoppning Hej! Hur är det... är det ok att tävla dagen efter man har skott hästen? (låg nivå) eller kan hästen vara ömfotat?
Svar
8
· Visningar
1 715
Senast: Raider_
·
E
Körning Hej alla glada:banana: skulle jätte gärna vilja ha lite bra boktips om körning.. allt från val av selar, tömmkörning, till mera...
Svar
12
· Visningar
1 628
Senast: nillabjorn
·
M
Dressyr Får man ha short chapps på tävling??????? ja har ganska stora vader så hittar inga stövlar :cry: eller ja hitta ett par för 2500 uch...
Svar
15
· Visningar
1 513
Western Jag har fått tag i en ganska gammal westernsadel till ponny. Skulle tro den är 1950-60 tal. Men det är en hel del som måste fixas...
Svar
1
· Visningar
1 320
Senast: Bill
·
F
Dressyr Nån som känner till var man hittar träns av detta märke? Jag har ett som jag köpt för länge av en kompis som köpt fel stl på någon...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: flashlight
·
Körning Eftersom jag har två unghästar i nuläget så kommer jag inte att kunna köra på lääänge :crazy: :cry: , vilket gör att jag har lång tid på...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: kolblakkur
·
Islandshäst Ja, som rubriken skvallrar om så undrar jago m någon har koll på när och var det kommer att vara unghästbedömningar i år? Skulle visat...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: Silkisif
·
O
Hoppning Har en kort fråga (eller tre), hoppas nån kan ge svar. Hur är storlekarna på veredus pro-light skydden? L - full M-cob...
Svar
13
· Visningar
1 452
Senast: Tindiz
·
Islandshäst Låg och tänkte på en sak inatt, och det var debatten om hur mycket man ska rida sin unghäst och när man ska börja. Så jag började... 2
Svar
20
· Visningar
2 354
B
  • Låst
Tävling Hej!:angel: nu e det så här att jag undrar om jag har danskt pass, får jag tävla lokalt,regionalt på ponny? annars inte så kul att...
Svar
3
· Visningar
902
Western Hur sjutton ska man veta vilka boots man ska köpa? Det är ju en djungel därute. Är alla boots gjorda för ridning (de man hittar på...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Charmy
·
Körning För er som kan skolengelskan, har här en fantastisk serie om allt från selanpassning (collersele!!) till körning! Engelsk stil...
Svar
8
· Visningar
1 530
F
Dressyr Nu har jag börjat fundera på att köpa en egen dressyrhäst efter att ha haft två foderhästar jag inte trivts med. Jag vill köpa en... 2
Svar
27
· Visningar
7 425
Senast: malinsky
·
S
Islandshäst Lite frågor kring försäkringar (islandshäst) *vilket försäkringsbolag har du? *Vad har du för försäkring? *vilken månadskkostnad...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: fettso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V