Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Läste nyss ett väldigt "roligt" inlägg om travaren inne på avel då någon skrev att det var inhumant att rida på en travare! Så jaha, då... 2
Svar
33
· Visningar
3 048
Senast: Netted
·
Dressyr Vad har NI för täcken på era hästar? :p Vid +20grader +15 +10 +5 0 -5 -10 -15 -20grader? Vid blåst, regn osv.? Vad har de... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 567
Senast: Tebazz
·
C
Dressyr Finns det överhuvudtaget någon mer än jag som tycker att tjocka nosgrimmor är hemska? Någon mer som har en smal? Jag tycker verkligen... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 371
Senast: Pleasure_in_Reining
·
S
Islandshäst Hej! såg en gång en annons för tidsinställda grindar som öppnade sig ett visst klockslag för utfodring, men jag kan inte minnas vad...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: islandforever
·
E
Trav Min mamma o jag har haft dikuchoner om hur res jorde ska sita.. Ska köpa en till min häst då hon reser sig när hon ska volta.. Vart hos...
Svar
8
· Visningar
1 428
Körning Nu behover jag lite tips.. Vara efterlanktade korhastar har nyss anlandigt efter 100 dagar i karantan och en flygresa,, men nu sa ar...
Svar
18
· Visningar
1 631
Senast: angelaL
·
Trav Har inte fattat att detta var igång en gång i månaden. Verkade rätt intressant. Nu undrar jag lite. Kanske det är nån här som...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: Konie
·
Islandshäst Jaa, som rubriken lyder; vad har ni för hjälm/ar? Bild! Verkar som om många islandsryttare, precis som övriga ryttare, hakat på...
Svar
8
· Visningar
1 392
T
Dressyr Satt här och funderade lite på dressyr programm.. Ska rida en LB:1 och LA:1 på söndag och kom och tänka på mellantraven, är det lätt...
Svar
4
· Visningar
1 367
Senast: PrinceFair
·
S
Western Är det bara jag eller varför fungerar det inte att gå in på DWR´s hemsida? :confused: ( http://www.dalawestern.com ) Vet ej om...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Zip A
·
T
Dressyr Tips på dressyrsadel... har idag en morris & nolan gold collection med stora klossar... kanonsadel i övrigt men jag känner mig låst i...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Jochanda
·
J
Dressyr Är det tillåtet att en medhjälpare är med på framridningen och då ryttaren samlar hästen i skritt/trav "puttar" på hästen med spö på... 2
Svar
20
· Visningar
2 238
Senast: Tornado
·
M
Dressyr Får man tävla på lektionshäst med lokal licens på regional tävling? Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
979
Senast: mariannesv
·
Trav Hur används de? /Skaune - Färsking när det gäller körning...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Skaune
·
Trav om div. travutrustning och hoppas på hjälp av alla duktiga Buke-travister! Undrar helt enkelt hur följande utrustningsdetaljer skall...
Svar
8
· Visningar
1 692
Senast: peace
·
I
Islandshäst Jag har läst att många här på islandsforumet pratar om underhals . Men jag förstår inte vad som menas med underhals.:confused...
Svar
9
· Visningar
1 996
Senast: Boj
·
Trav är det ovanligt att varmblodiga travhästar är över 165cm?? sitter o kollar annonser, vill ha travare till ridhäst (har haft innan)...
Svar
19
· Visningar
2 426
Senast: Sonic76
·
S
Western Förra veckan var hon svullen i bogen och igår när jag red så tvärstannade hon och ville inte gå mer det vi såg sen var att hon inte tog...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: Shiney
·
Trav Inom travvärlden räknas den grå valacken Greyhound (1917-1947) av många som den allra främsta genom tiderna. Jag har sett ett antal... 2
Svar
20
· Visningar
5 571
Senast: Americanese
·
Western Vad betyder det om silvret på ett träns är "silver plate over brass"? Är det då sån där ful typ som "folie" överdrag? Eller ser det...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka