Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Som Fd hoppryttare och med lite lite unghästvana, iaf i tävlingssammanhang har jag lite frågor.. Tävlar man "mot" alla de andra, även...
Svar
5
· Visningar
1 523
Senast: Hedwig02
·
Western Jag har ett jätte problem, hästen jag rider kan inte galopp. hon bara rusar, tar man lite i henne för att hon ska sänka farten blir det...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: Calladora
·
G
Fälttävlan Hej alla igen. Hittar ej linken var ni skrev om Ypäjä men här är en jätte fin bild link från helgens tävlingar. Grattis till alla...
Svar
10
· Visningar
1 534
Senast: piupau^^
·
E
Hoppning Har ni en sådan färkombination på häst så lägg gärna upp bilder på hur ni ser ut, eller länka?! Färg på utrustning etc! Har en fux nu...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: sofiaspel
·
U
Western Måste man ha hatt när man tävlar om man är senior eller är det valfritt ? Vad är det för nått som gäller? Känner mig liksom inte bekväm...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: real_cowgirl
·
C
Islandshäst Hejsan! Jag har en häst som inte längre töltar!!! Han har valt trav o grisepass istället.... Jättetråkigt verkligen! Tänkte att...
Svar
12
· Visningar
1 616
Senast: cia-123
·
K
Körning Har en dum fråga.... Hur/vart ska bjällerkransen fästas på selen? Hoppas någon vill svara på denna säkert självklara fråga..
Svar
5
· Visningar
1 667
Senast: Nussikan
·
Z
Trav Har en varmblodstravare på foder och funderar på att köpa honom då ägaren ska sälja honom. Men eftersom att priset hon vill ha för honom... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 029
Senast: Lenita
·
T
Körning Har precis köpt en ny rockard, men kommer inte att ha plats att ställa in den permanent under tak förrän till våren :( Ni som har era...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: tenfore
·
K
Körning Kan någon vänlig själ lägga ut en bild på en perfekt tillpassad Loksele? Och sen undrar jag varför det endast är en gjord på vissa... 2
Svar
22
· Visningar
2 972
Senast: Nussikan
·
Islandshäst I Sverige avlas det ju på nästan uteslutande bedömda hingstar och har gjorts så några år. De hästar som är svenskfödda i flera led har...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Teilani
·
N
Tävling Min dotter är inte så glad att tävla i sin kavaj. Får man lov att tävla i en snygg ridjacka, eller måste man tävla i sin klubbjacka...
Svar
8
· Visningar
1 548
Senast: Mazarinen
·
Dressyr Mina sprillans nya Petrie's Anky Elegance har äntligen kommit. :banana: Nu tänkte jag fråga den samlade Buke-kompetensen hur ni... 2
Svar
21
· Visningar
3 653
Senast: Salinero
·
A
Dressyr nån som vet nåt om denna sadel? passar den hästar med rak eller svängd rygg och hur är den att rida i? :)
Svar
2
· Visningar
2 282
Senast: flashlight
·
Dressyr Jag måste köpa nytt tävlingsschabrak igen... (Nä jag får de fortf inte tillräckligt rena :D) Men jag vet inte riktigt vad jag ska... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 721
Senast: Extrem
·
L
Hoppning Hallojsan! Nu är det så att jag har skaffat en häst som heter Gandy. Och jag ska hoppa börja med honom nu! 1: Så jag undrar hur långt...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: LoVe_GaNdY
·
R
Svar
3
· Visningar
1 106
Senast: Marty
·
Övr. Grenar Min häst ska operera ögonlocket och jag har fått i uppgift av veterinären att köpa en galopphuva till honom med runda ögon som skyddar...
Svar
1
· Visningar
1 532
Senast: Annika Källse
·
H
Dressyr Skulle behöva lite tips på vilka märken/modeller på dressyrsadlar som skulle kunna passa till den här ryggen. Behöver få lite tips så...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Hippopotamus
·
Trav Nu börjar det bli sent och jag sitter med bokföringen... Hur bokför man den innehållna momsen på prispengar? :confused: 2
Svar
23
· Visningar
5 633
Senast: Konie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31