Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Hej vad ska man ha för avstånd när man löshoppar om man ska ha en kombination? För häst: För ponny: svara gärna :)
Svar
17
· Visningar
1 511
Senast: maria_b
·
C
Hoppning Jag är ganska dålig på att hoppa har jag kommit fram till. Men tycker att det är väldigt kul och har en fantasktisk ponny som vägrat 2...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: brosen
·
H
Western hej Jag undrar vad man ska tänka på när man sadlar med en w sadel? det skiljer sig ju lite från en eng modell om jag förstått det...
Svar
6
· Visningar
3 617
Senast: bigganl
·
Dressyr Är de godkända gför dressyrtävling, lokal nivå? 2
Svar
33
· Visningar
3 036
Senast: mysis
·
Distans Har beslutat att köpa häst nästa år (börjar nog leta i maj-juni nån gång, sen får vi se - ska provrida så många som möjligt!!). har ett...
Svar
19
· Visningar
2 529
Senast: Liten
·
P
Distans Jag har tagit på mig uppdraget att agera grenledare för Stockholmsdistriktet. Min ambition är att dra igång lite aktiviteter och annat...
Svar
18
· Visningar
1 921
Senast: Liten
·
Dressyr Infann sig idag. Förmodligen för första gången i mitt liv, vad jag kan minnas i alla fall. Nu förstår jag vad ni pratar om. Det är ju... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 674
Senast: Korpen_
·
P
Hoppning Jag har gått och funderat väldigt länge nu på om KM är gränsen till Lokal eller om KM är lokal. Jag har tävlat KM några gånger även DM...
Svar
12
· Visningar
1 536
Senast: Praqua
·
A
Hoppning Jag är en nybliven ponnymamma och jag är ganska grön vad gäller hopptävlingar förutom seriehoppning på vår egen klubb. Jag har tagit...
Svar
8
· Visningar
1 866
·
P
Hoppning Alltså jag vet att det låter dummt men min häst är 15år och maxad D-Ponny. Han har hoppat säkert 135 massa gånger men Vågar jag sätta...
Svar
5
· Visningar
1 046
·
Western Nån som kommer???:confused: 2
Svar
22
· Visningar
1 901
Senast: Texaz
·
S
Hoppning Tjabbamors! Jag undrar om det finns någon här somhar bilder och ungefärliga mått på en mur?:) Jag skulle jätte gärna vilja ha en!:bump...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: suss44
·
C
Hoppning Hejsan! Jag undrar om det är någon som brukar ha skydd på sin häst när man löshoppar? Eller som tycker att man ska ha det?
Svar
17
· Visningar
1 504
Senast: whitetrash
·
Western Hej på er! Jag har nu börjat med unghästen som jag ska rida in. Ägaren berättade att dottern har suttit på honom ett par gånger och...
Svar
10
· Visningar
1 551
Senast: Theci
·
Western har haft en exem häst på inridning i snart ett år nu, o har fått ett tillfälle att tävla i helgen som kommer SbRW ska ha ltie D-klasser...
Svar
19
· Visningar
1 425
M
Trav Har nån koll på vart han står nu?
Svar
14
· Visningar
1 685
Hoppning Har sett flera(främst högre klasser) som har en Gpa speed air(tror det är en sådann iallafall) och så har dom som en "svensk flagga"...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: _Peplis_
·
F
Hoppning Tänkte köpa mig en ny hjälm och är helt förtjust i denna: Men jag har också ett par tretorn ridstävlar och är rädd för att jag ska se...
Svar
9
· Visningar
1 401
Senast: _Peplis_
·
Dressyr Vilka program finns det? Finns det något som är utan galopp?
Svar
6
· Visningar
1 379
Senast: Findy Lee
·
B
Western vad kul att läsa alla resultat över Paint EM, speciellt hur bra det går för dom svenska paint ungdomarna!! hoppas vi får se mer av det i...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka