Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Med risk om att verka tjatig lägger jag upp ännu en till tråd med ridbilder . :smirk: Hästen är ett Arab/Haflinger sto, 13år, imp...
Svar
10
· Visningar
1 577
W
Fälttävlan Nån som vet var jag kan hitta resultaten från Luhmühlens tävling förra helgen? :)
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Idasagare
·
Western :eek: Börjar bli lite smått irriterad nu... Vart är lucky riders tidning för oss som prenumererar??? Ska inte vi få tidningen före...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: EllinorE2
·
Dressyr Ringde precis till en hästsportaffär i närheten och undrade om de hade charles owen hjälmar, och ja det hade de precis beställt in... 2
Svar
20
· Visningar
2 463
Senast: _matulda_
·
L
Körning Så... här kommer några bilder. Innan ni tittar vill jag bara säga några saker... :angel: 1. Draglinjen är inte rak, jag justerade det... 2
Svar
35
· Visningar
3 329
Dressyr Tittar man på lättklass tävlingar i dressyr finns det ett ställe som nästan oundvikligen "skiter sig" för folk, nämligen längningarna... 2
Svar
26
· Visningar
3 033
Senast: Findy Lee
·
Dressyr Fan att det ska vara så himla svårt att rida! Behöver lite tips och råd... Min häst är stor, ganska ung och himla snäll. Hon har gått...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Casiopeija
·
S
Hoppning Hej, måste bara fråga här om det är någon som vet om man får tävla hoppning på regional/nationell nivå med sidepull??? extremt...
Svar
11
· Visningar
1 431
Senast: Lady_S
·
Western Alltså, min häst är triangelmärkt. Finns det ngn chans att tävla inom western på honom? Såsom man gör clr rounder i dressyr och... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 166
Senast: __Horselover
·
Övr. Grenar Jag ska avliva mitt lilla fullblod på fredag och undar ett par saker. Ska man avregistrera hästen på något sätt? Så att hon inte...
Svar
4
· Visningar
1 203
Senast: __Horselover
·
Hoppning har ni hört nåt så dumt....??jag går på ett idrottsgymnasium och har såklart inriktning ridning. I 1:an så hade inte skolan några egna... 2
Svar
24
· Visningar
2 647
Senast: emelie_r
·
Hoppning vart lite snopen i helgen när jag pratade med en hoppryttare (han tävlar rätt högt 150 ,tävlar även utomlands.) Vi satt och pratade om... 2
Svar
24
· Visningar
2 506
Senast: emelie_r
·
E
Trav Travintresserad 13-åring som vill börja med sporten - trav. Vad finns det för möjligheter? Vad innebär ponny/travlicens? Närmaste...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Emmi_Power
·
M
Dressyr Skulle väldigt gärna vilja se bilder på globus dressyrsadlar på era hästar. (ni som provat/äger en). Skriv modell, bomvidd...
Svar
2
· Visningar
882
Islandshäst Startar en ny tråd om detta, eftersom jag inte hittat så mkt matnyttig info i andra trådar! Jag är KÄR i Espaniolan, speciellt...
Svar
8
· Visningar
5 572
Senast: Pepa75
·
Western Är det bra kvalite på de sadlarna? Vad brukar de kosta? Andrahandsvärde? Har de en modell som heter sierra el något liknande?
Svar
1
· Visningar
949
Senast: Gilly
·
S
Hoppning jaa, Jag kanhelt enkel säga såhär. Min ponny kan få crazy damp eller vad man nu ska kalla de... Men jag tar de från början... Typ...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: soft_sensation
·
K
Hoppning Hej! Hoppas på lite tipps till mig och min häst. bestämd dam vill att allt ska gå i 190km/h.. Har haft henne några år, sen hon var...
Svar
13
· Visningar
2 267
Senast: Aeternum
·
Islandshäst vill veta va ni tycker om min sits vet att sadel inte är den bästa men va den enda ja hadde plus att de blev en kort tur är dock förra...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: cowgirl81
·
Distans Ni som rider distans, vilken erfarenhet har ni av att rida långt med boots på hästen? Och har ni boots på alla fyra eller bara fram...
Svar
3
· Visningar
1 391
Senast: Mirraya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad kan man äta till frukost?
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur