Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Vad för sto tycker ni passar till hingsten Baloubet du rouet? Har någon här erfarenhet av hans avkommer och hur de är? 2 3
Svar
48
· Visningar
7 145
Senast: EnPerson
·
Tävling Jag tar emot anmälningar till min klubbs tävlingar. I propparna kan man välja mellan att anmäla genom att skicka på det traditionella... 2
Svar
23
· Visningar
2 393
Senast: LECH
·
Trav Här kan du lyssna på följande radioprogram som sändes tidigare idag (går även i repris i P1 på lördag kl 19.30). Vetenskapsradion...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Pazuzu
·
E
Hoppning Hej jag har ett sto,17 år gammal som heter Sobrina. Hon är e:Little Q och U:sorba ue:Kaliber. Är det nån som känner till nåt om hennes...
Svar
10
· Visningar
1 397
Senast: Görel
·
P
Western Tänkte att vi med underbara hästar med Frekles Flit Bar som pappa kan samlas här och prata lite. Vad använder ni era till? Sena/tidiga...
Svar
4
· Visningar
1 171
J
Dressyr Skrev en tråd för ett tag sedan om prestigesadlar, eftersom jag hade funderingar på att köpa en sådan. Eftersom bomvidden inte var vid...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: johananas
·
C
Dressyr Hej. Har lite frågor kring dressyr som jag kanske kan få svar på här hoppas jag:bump: . På vilken nivå ska man börja ? Mitt sto är...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Lea
·
Islandshäst Hm har ju betäckt mitt sto med honom, hon har idag förresten gått 58 dygn!! Om ngn har en ridbild på honom eller video eller bilder... 2
Svar
25
· Visningar
4 410
G
Distans VROR har lagt ut bilder från NBM! http://www.vesterhavsridtet.fotoz.dk/billeder/album/i14931 Lite läckert var det alltså!
Svar
12
· Visningar
1 607
Senast: Hoppla10
·
H
Hoppning Hejhej! jag älskar att rida, men på vissa hästar blir allt bara fel! På hästen som en av mina kompisar red fick hon den jättefint...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: Korpen_
·
Distans Varför används såå mkt araber till distans?? vet att de har uthållighet...vet ej så mkt mer, borde inte varmblods travare vara bra...
Svar
11
· Visningar
1 983
Senast: Maddeengstrom
·
Körning Hade tänkt ringa idag men fick inte tag på återförsäljaren så det får bli imorgon. Så påpekade en vän nu ikväll att "Ska du verkligen ha...
Svar
19
· Visningar
1 981
K
Körning Hej finns det någon bra sida där man förklarar på ett bra set hur en sele ska vara placeras för att ge bogfrihet och även uppassning...
Svar
3
· Visningar
1 000
Körning Var kan man lära sig mer om körtävling, så som dressyr, precission och maraton körning? Nån bra hemsida eller böcker? Har mest hållit...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Center
·
S
Hoppning Hej alla hopp-experter! Jag har nyss börjat hoppa och har några funderingar.. jag rider på ridskola och har hoppat in i en grupp som...
Svar
5
· Visningar
3 708
Senast: Estivuz
·
J
Trav Någon som vet om det finns en sko som är ett mellanting mellan de skor som oftast används för tävling och de "klumpskor" som används...
Svar
15
· Visningar
2 011
Senast: Jeeves
·
L
Svar
13
· Visningar
1 816
Senast: Gnapp
·
Trav Nog har man hört att det på den gamla goda tiden fifflades med spåren (bl.a. av en tränare som samtliga fyra gånger han deltagit i...
Svar
6
· Visningar
1 069
Körning Tänk att ett grodbett kan vara sååå underbart att köra med Den 28 april i fjol upplevde jag den TOTALA förvandlingen på Pelle. På 1...
Svar
9
· Visningar
1 575
Senast: Fahlis
·
N
Dressyr Har någon något bra tips på var jag kan hitta en sådan? Textil eller läder spelar ingen roll, inte heller priset. Hittade en på en...
Svar
9
· Visningar
1 375
Senast: nancy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka