Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej Ska betäcka mitt sto e. Positano H 997 u. New Foreststoet Dagolina RNF 169-s. Har tittat runt och fastnat för Cartier eller...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: Ancor
·
A
Islandshäst När är det lämpligt att börja köra in sin unghäst? Har fått många olika bud. Tacksam för svar. MVH1 Anjons
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: anjons
·
C
Islandshäst Hur gör ni när det regnar?har hästarna alltid regntäcken eller sätter ni på täcken efteråt så de får torka upp istället?
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Niela
·
Distans Jag har blivit invald till att vara distriktsgrenledare för distansen i västmanlands län, och här är det näst intill dött med distansen... 2
Svar
27
· Visningar
3 600
Senast: Niela
·
W
Hoppning Alltså oftast e väl banorna inte maxade. hur brukar det se ut?
Svar
11
· Visningar
2 601
Senast: Clash
·
G
Trav Den 30 september. Någon som ska dit och titta/ ställa? Jag ska ställa ut min ettåring, ett sto efter Alm Viktor, första avkomman i...
Svar
4
· Visningar
1 375
Senast: Gnistra
·
W
Körning Jag har en haflinger på 8 år som heter Wante jag vill köra in honom men har är bakrädd....:( Hur kör jag in honom på bästa...
Svar
5
· Visningar
1 208
Senast: Carinjo
·
Trav Ja ni ser rubriken, nån som ska eller planerar starta med sin tvååring i år? Siktar ni kanske rent av på uppfödningslöpet?
Svar
5
· Visningar
986
Senast: suzukits
·
A
Trav Finns det några lugnande preparat som en tränare kan få dispens för att använda i samband med start, eller är det något som med all...
Svar
19
· Visningar
1 979
Senast: Anonymbiatch
·
  • Låst
Tävling Hejsan! Köpte häst i somras till mig själv, men det verkar som om dottern tar över henne allt mer. :) Bland annat börjar det stå några...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: fialotta40
·
S
Dressyr släng ut bilder på pannband som ni tävlar med och som sticker ut lite extra, kanske inte direkt räknas som diskret,,,, 2
Svar
30
· Visningar
4 452
Senast: Victovie
·
S
Hoppning jag är ca165cm lång, och har ganska långa ben, nu är det såhär att jag har köpt en ny sadel, brun (tobacco), innan har jag bara haft...
Svar
9
· Visningar
1 337
Senast: straaawberry
·
B
Islandshäst Vad har ni för sadlar på era hästar med raka ryggar ??;)
Svar
9
· Visningar
1 176
Senast: B0ll
·
Körning Jag har nyligen skaffat en relativt stor och tung rockard till travaren, och eftersom jag inte riktigt vill slänga på den ihop med en...
Svar
10
· Visningar
1 219
Senast: schelin_j
·
Fälttävlan Är de i vinslöv som SM går ?? Någon som vet hur deras bana är ? Tror ni de kommer många till start i år ? 2 3
Svar
45
· Visningar
4 467
Senast: FT_ryttare
·
Western Här kommer en liten påminnelse om Buketräffen hos Wranglan den 29/9 Än så länge har 15-talet bukefalister (inte så många här på... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 420
Senast: malumbub
·
B
Distans Hej Är intresserad av distans o undrar vad ni använder för sadlar hur dessa fungerat under en längre tid osv. Ska köpa en ny sadel...
Svar
14
· Visningar
2 025
Senast: Chivita
·
L
Hoppning Jag letar efter ett snyggt brunt träns i bra kvalité och en martingal! Har en Paris D sadel så vill att de ska passa till den. In...
Svar
6
· Visningar
2 663
Senast: Panikie
·
G
Hoppning Ni som läst min Dressyrtråd vet att denna skulle komma här också. :smirk: Så till den viktiga frågan, vart är hoppningen på väg? Och... 17 18 19
Svar
371
· Visningar
28 251
Senast: Yvvi
·
Western Nu i Maj finns det ju titt som tätt var o varannan helg men sedan verkar det ont om dem? Tittade på west star gbg's sida och hittade...
Svar
15
· Visningar
1 203
Senast: lakrits
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka