Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning ... som är nolla i grunden men rider på fel hinder i omhoppningen? För visst blir man utesluten om man rider på fel hinder?
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Cyllene
·
I
Islandshäst Hur ska jag få mina jacsonboots att sitta kvar? Ska tävla i helgen så snabba tips mottages tacksamt!:idea: Usch vad jag är nervös för...
Svar
15
· Visningar
1 745
Senast: Michis
·
Dressyr Vet att det vart flera som frågat efter bilder på hur CO H2000 ser ut irl, hittade några bilder på min hjälm (som jag nu sålt) på datorn...
Svar
14
· Visningar
2 117
Senast: Ickiz
·
Dressyr Alltså vad fan handlar det om egentligen ?? Jag vet en tjej som tränar för en domare som dömer upp till Msv och dom Msv hon rider för... 2
Svar
36
· Visningar
4 268
Senast: BLUERIDER
·
S
Trav Är det några som var med på ridtravarlägret i Norrköping förra helgen??? Vad tyckte Ni??? Jag har nästan bara bilder o filmer på när min...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: SarahOlofsson
·
G
Fälttävlan Jag skriver ett arbete om FT och undrar VARFÖR ni håller på med sporten? ni som jusst börjat eller hållt på länge, vad är det som är så...
Svar
16
· Visningar
1 668
Senast: Estivuz
·
Islandshäst Hej! När brukar proppen för kommande år komma ut? Alltså, när får man veta tävlingarna år 2008? :d MVH Karin
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Karin87
·
Y
Islandshäst Hej Någonstans någon gång har jag läst om en lampa som man kan sätta fram på bogen på hästen. Har sökt efter detta men kan inte...
Svar
8
· Visningar
1 282
Senast: Svalan
·
Trav Så här någon timme innan derbyt är jag totalt imponerad av två helt andra hästar som gjort mycket fina prestationer denna helg! Korvet...
Svar
12
· Visningar
1 373
Senast: Zandrah
·
Dressyr Jag har köpt en Prestige Venus D i tobacco. så nu söker jag ett fint träns som passar til då jag bara har svarta dressyrträns. Eftersom...
Svar
14
· Visningar
1 879
Senast: axel
·
M
Islandshäst Hej. Letar ny islandshäst och funderar eventuellt på att köpa en unghäst. Är det någon som har tips på en bra sadel som hästen kan växa...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: Michis
·
Islandshäst Hur många såna finns det?:confused: Jag tror ett av våra föl blir jarpvindott färgväxlare. Kul! :banana:, men skulle vilja veta hur... 2
Svar
29
· Visningar
3 052
Senast: Tira
·
Islandshäst Köpte ett Islandssto i vintras(Februari)nyimporterad och nyinriden. Hon var billig och hade ingen tölt, men jag fastnade för hennes... 2
Svar
27
· Visningar
3 107
Senast: Totola
·
E
Distans Var hittar jag information och startlistor till NBM? Vilka svenska hästar skall delta?
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: Kesella
·
Dressyr Jag är så trött på den smala (2 cm på min stora kuse :crazy: ) nosgrimma som sitter på hemmatränset. Så slog det mig häromdan, att jag...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: Solvira
·
U
Dressyr jag har ju haft ett antal dressyrtränare som försökt rida min lilla häst, inte så att ja inte klarar av honom utan det är mer att jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 559
Senast: Uddatyp
·
B
Western hej vi e två tjejer som ska åka till skövde nästa helg med våra ett åringar och tävla på Championatet! är där fler än vi som ska tävla...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: cowsense
·
M
Dressyr ja.. Massor med tips på dressyrsadlar! Liknande prestige (alltså med tanke på hur den ligger på hästen). Hur den är för ryttaren...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: memmalotta
·
Trav ja, vart kan man se travet live??????
Svar
3
· Visningar
978
Senast: *nuthella*
·
L
Islandshäst Är det vanligt att föl utan vita tecken på benen ändå har vita hovar då de föds? Är fundersam för i år har båda mina föl vita hovar...
Svar
2
· Visningar
1 617
Senast: liliano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka