Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Har ett islandssto som har så fruktansvärda humörsvängningar periodvis. Hon är i sig själv en väldigt känslig häst men ibland är hon...
Svar
4
· Visningar
922
F
Körning idag sladdade jag av paddocken med min unghäst va ca 1½ ÅR SEN Hon drog något, hade hjälp med men fick mej en funderar. har en...
Svar
7
· Visningar
1 398
Senast: Goat lover
·
R
Övr. Grenar När startar första loppet på jägers=??
Svar
1
· Visningar
740
Senast: fleur
·
Trav Vad har ni för erfarenhet av det? 2 3
Svar
54
· Visningar
10 122
Senast: oki
·
Western Finns det olika längd på paddar? Jag har ett problem och det är att padden hela tiden "viker upp sig" i bak. Det är ju såååå fult. På...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: CaliforniaSwed
·
S
Körning Är så otroligt sugen på att köpa en Shettis och då börja köra, till en början bara hemma och sen om det går bra kanske börja tävla... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 091
Senast: Hallonkvist
·
H
Hoppning Är det någon som har tryckimpregnerade hinderbommar? De i vanligt trä blir ju dåliga inom ett par år om man har dem ute (och självklart...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: Helan
·
S
Dressyr har ställt frågan förr men fick inga direkta svar, någon kanske vet nu? får man tävla med magplattegjord (en sån där hellång med...
Svar
1
· Visningar
805
Körning Jag har kört travhäst i 2 år och har funderingar på att börja köra mitt kallblod. Problemet är ju bara att jag inte är så kunnig på det...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Fahlis
·
D
Trav Jag ska lacka min gamla hjälm i mina tävlingsfärger, det får bli en present tills jag har klarat körkortet :). Jag vet typ hur den ska...
Svar
1
· Visningar
1 164
Senast: m0rphene
·
T
Trav hur långt,hur ofta,hur fort tränar ni era 2-åringar? ligger lite efter med min å vill kolla var vi stå. mvh Tail 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 594
Senast: Flizan
·
R
Western Hej. Vi har ett litet problem med en häst i stallet.. hon överanstränger nacken och börjar gapa utan att man äns tar i munnen... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 743
Senast: Totola
·
G
Distans Kan man tolka beskedet på Distanslistans startsida på annat sätt än att den är nedlagd? I så fall utomordentligt ledsamt och skadligt... 2
Svar
33
· Visningar
4 597
Senast: harryhook
·
Trav Tänkte på en grej häromdagen:smirk: Låt oss säga att man gnider hästen med DSMO el. ngt som det är karens på och lägger på bandage...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: peace
·
Distans Ja, som rubriken lyder... Vad har ni på er när ni rider? Använder ni ridbyxor och isf vilka? Ridstövlar eller skor, vilka då? Jag och... 2
Svar
36
· Visningar
3 274
Senast: cardigan
·
Dressyr Jag har varit inne i Ebay djungeln och kikat under ett par veckor nu ffa. på sadlar. Intressant att kolla där tycker jag. Jag fastnade...
Svar
7
· Visningar
1 289
Hoppning Är det någon som har någon aning om när förbunden är färdiga med TT 2008?
Svar
11
· Visningar
1 009
Senast: älgen
·
Distans Ska starta Greveritten nu i helgen och lagom tills det så fick min häst skavsår av en gjord förra veckan. Har provat lammskinnsludd på...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: harryhook
·
Islandshäst Kjarni har tappat en sko och vilat i en vecka nu. Mina funderingar är om han ska få fortsätta att vila någon vecka och ta sin semester...
Svar
12
· Visningar
1 439
Senast: Joka
·
M
Islandshäst Hur länge tycker ni att man kan rida ett dräcktigt sto? Har ett sto som ska föla april/maj nämligen och jag vet inte riktigt hur länge...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: Minning
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Linda ben
  • Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur