Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Western :bow:Hej alla Jag söker bilder från Barrelrace & polebending på High Chaparall i sommras. Har hittat en del bilder på bildtråden HC-07...
Svar
4
· Visningar
1 049
K
Western Hej har kollat runt lite på Bosal men blir inte klok. 3/8" wide skulle det passa en arab?
Svar
2
· Visningar
1 390
Senast: maja_70
·
G
Islandshäst Hej! Mitt sto är efter Dropi frá Midsitju. Jag vet typ inget om han förutom att han har mkt man. ( vilket många säger att min häst... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 341
Senast: Gullfaxi
·
Trav har danskarna nån sida som man kan kolla tränarnas träningslista och så motsvarande vår svenska???
Svar
7
· Visningar
1 294
S
Islandshäst Min pålla skadade sig i bakbenet för en vecka sedan. Det är inte ömt längre och hon haltar inte i skritt. Lite svullet bara. Tänkte...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Skuggabaldur
·
K
Körning finns det ingen på denna förträffliga sida som kan tipsa om var man kan hitta lite snyggare och annorlunda huvudlag. Tack:bow:
Svar
12
· Visningar
2 943
Senast: Luna10
·
Fälttävlan Just nu Burghley på Eurosport !
Svar
8
· Visningar
1 319
Senast: Idasagare
·
Western Grrrrrrrrrrr måste bara skriva av mig lite :o Är det fler än jag som har råkat ut för detta? Har några sadlar ute på annons på...
Svar
6
· Visningar
1 247
Senast: r_freddy
·
A
Dressyr Har bara en liten fundering... Vad är skillnaden på ett kandar o pelhambett egentligen, tänker på ett rakt pelham..? På kandaret...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: pinky
·
A
Dressyr någon som har Prestige Hippos Dressage eller ponnydressyren Luckys Dressage? vad tycker ni om dom? :)
Svar
6
· Visningar
914
Senast: nancy
·
R
Trav Jag vill ha lite råd. Jag ska köpa en ny sele till min häst. Jag nöjeskör max 1 gång/v, rider mest. Ska jag satsa på en komplett...
Svar
9
· Visningar
1 996
Senast: mizz
·
C
Dressyr Är det tillåtet att ha en kedja av silver som pannband? Hörde att det endast var tillåtet med pannband i läder med diskret dekoration...
Svar
10
· Visningar
1 525
Senast: remmis
·
Trav Är det någon som har erfarenhet av den där s.k. tuppkamspastan som man kan ge hästen i munnen? Conquer heter den visst. Är den bra? 2
Svar
33
· Visningar
4 571
Trav Har jag fel för mig? Blir man inte distanserad om man kommer i mål tio sek. efter vinnaren???? Eller det gäller inte tvååringar?
Svar
2
· Visningar
1 503
Senast: tinafinis
·
F
Distans Ett stort grattis till klubbens stolthet-RosMarie Johansson!!!! Vilken prestation av både dig och hästisen-1000 godkännda km,vinst i...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: lilian
·
Hoppning Hur är reglerna för att en 5 åring ska få gå högre än 110 cm? Visst får man kvala en 6 åring till avd A? Hur högt får en 5 resp 6...
Svar
5
· Visningar
1 935
Dressyr hejsan! min häst bär sig jättetrevligt när jag rider i ett ganska lågt travtempo- hon jobbar på bak och blir lätt och trevlig fram. Dock...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: melvin
·
Islandshäst Nu behöver jag verkligen hjälp :crazy: För tillfället har jag en Mr Odinn sadel som jag köpte på island, och jag tycker inte om den...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Norrberge
·
Dressyr Ska rida special dressyr hos min klubb och där får vi välja om vi vill rida ett befintligt program eller hitta på ett eget som varar i...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: Totola
·
Western Helt råhudsklädd bosal kan man tävla på den? Har en som e av bomull men råhudsklädd på nosen och den får man inte tävla på. Tänkte om d...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: maja_70
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka