Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag kan verkligen inte rida dressyr om jag måste ha de där attans stigbyglarna!!! De sitter liksom för långt fram. Hur är det om man...
Svar
14
· Visningar
1 891
Western Hej ! Skulle vilja testa lite barrel race eller pole bending med min ponny . Han är dock ingen western häst och jag har inte ridit så...
Svar
9
· Visningar
1 263
Senast: CoNo
·
B
Dressyr vad tycker ni om att starta först i klassen? tycker ni att det spelar någon roll? när är domarna snällast? :angel: skriv gärna...
Svar
15
· Visningar
1 662
Senast: Ganesco
·
B
Dressyr Vad har ni för tävlingsridbyxor ? Helskodda, knäskodda, märke ? 2
Svar
26
· Visningar
2 364
Senast: joh_anna
·
B
Hoppning Hej! Någon som vet hur man kvalar till 6-årschampionatet? Hur höga är hinderna där? Något krav? Tack på förhand!
Svar
7
· Visningar
2 524
Senast: beaslillatuss
·
Western De som finns på marknaden här, är det nåt att ha? syftar då på de billiga varianterna som finns a la hööks o liknande. självklart får...
Svar
8
· Visningar
2 342
Senast: Linnzan
·
W
Hoppning Jag har precis köpt en underbart fin och lovande häst, 6 år, sparsamt tävlad upp till 110, okomplicerad att rida på hinder (finns bara...
Svar
3
· Visningar
1 152
Senast: pollan
·
M
Hoppning Lite kryptisk rubrik kanske. Men jag provade att ha luva på fyraåringen eftersom har är lite ängslig av sig. Det verkade funka fint och... 2
Svar
20
· Visningar
3 833
Senast: Cheran
·
J
Western Ja, vad tycker ni krävs för att jag med gott samvete ska kunna kalla mig westernryttare? Nu säger jag att jag är en westernwannabe. Lite...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: Piraja
·
F
Western Någon som vet nån riktigt bra westernfilm? Jag har sett Hidalgo, så den behöver ni inte skriva :p men andra bra filmer. det ska vara... 2
Svar
35
· Visningar
3 617
Senast: Bill
·
Islandshäst Har jag fattat rätt? Min islänska är begränsad:mad:... Sammanfattning: flygen till sverige kommer från och med 10okt gå varje vecka...
Svar
2
· Visningar
816
B
Hoppning Jag söker ett svart pullar träns med silverspännen. Spännena vid bettet ska vara innåtvända och jag vill ha looptyglar till. Någon som...
Svar
12
· Visningar
1 289
Senast: Superbiddi
·
N
Hoppning Ar det nagon som vet nar man maste vara fardig kvalad till 4ars championatet? Nar ar forsta semifinalen? Tack!
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: gylle
·
Islandshäst Är det nån av er som har en islänning med spatt som fungerar helt ok som vanlig fritidshäst? Naturligtvis vet man ju inte om det kan...
Svar
5
· Visningar
1 298
Senast: Thora
·
Tävling Behöver lite hjälp angående vad som gäller om man har en häst som är krubbitare. Får man lov att stalla upp dem precis som andra...
Svar
3
· Visningar
1 225
Senast: oskardizanto
·
T
Islandshäst Hur gör ni på vintern? Ställer ni av era hästar? I så fall hur länge? När? När sätter ni i gång igen? Eller rider ni som vanligt...
Svar
13
· Visningar
1 633
Senast: Karin87
·
Dressyr Jag vill köpa ny kavaj men vet inte vad jag vill ha än:o Men tänkte om alla lägger ut bilder på sin kavaj här så kanske jag kan komma på...
Svar
9
· Visningar
1 743
Senast: Bison
·
L
Hoppning Jag vet inte riktigt om jag lagt denna tråden rätt men ja chansar på det:smirk: Jo min frågan är om Ni tycker att en Grå shimmel passar...
Svar
11
· Visningar
1 307
Senast: Lamicell
·
G
Körning Har provat en del av mina nya prylar och lyckats få med dem på bild. Först en riktigt dålig bild (tagen med kass telefon) på mig och... 2
Svar
34
· Visningar
3 046
Senast: Goat lover
·
L
Western Halloj!!! Har ni några bra tips på en sadel till en liten welsh mountain på ca 119cm?? Tycker det är svårt att hitta bra sadlar till de...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka