Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Vad menar domaren om den skrivit att hästen är stram i formen? Spänd? För hög i nacken? ?
Svar
5
· Visningar
1 202
Senast: __Stilett__
·
Western Min quarter har växt som ogräs (vilket är bra:rofl:) i musklerna på ryggen och baken och då har hon också växt ur sina täcken som satt...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: maja_70
·
H
Körning hejhej jag har ett gammalt varmblod jag tänkte köra..va å köpte en travsele igår, billigt.. tänkte att det kanke funkar, men iär... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 201
Western Vad har ni för speciella platser som förgyller er vardag? Något som ni helt enkelt inte kan se er mätta på. Förutom hästarna...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Pleasure_in_Reining
·
G
Dressyr Har en häst som kan bli väldigt "hård i munnen" när han spänner sig och inte vill som jag vill. rider just nu med ett tre delat bett med...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: Grodan123
·
F
Hoppning Jag vill veta vad ni tycker om den och vad ni anser om storlek, är det vanliga eller är en 16.5 mkt liten eller mkt stor. Tycker ni att...
Svar
5
· Visningar
1 752
Senast: The_grinch
·
A
Hoppning Min häst ska få ny sadel och han är spikrak i ryggen. Vet någon vilka sadlar som har rak bom?
Svar
16
· Visningar
1 548
Senast: hopp_o_galopp
·
Dressyr har precis beställt en kentaur elektra som kommer nästa vecka förhoppningsvis:banana: och tänkte bara fråga om det finns någon här på...
Svar
4
· Visningar
2 960
Senast: MoQ
·
Western Är det någon här som är insatt i western ridningen i Holland? Hur utbrett är det? Är det som i Tyskland? Hur är ridningen, rider man...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: lakrits
·
Hoppning Vill ha förslag på vilka hoppsadlar som kan passa denna hästen, alla priskategorier. Skriv märke, modell, gärna pris osv...
Svar
10
· Visningar
1 384
Senast: Miss Ferrari
·
M
Dressyr Behöver lite hjälp med att hitta detta... Söker efter ett brunt träns/kandar med BEEEED nosgrimma och vit fodring och pannband med vit...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Centaur
·
Dressyr Jag rider ju själv väldigt sällan numera, däremot så tittar jag på en del träningar och tävlingar, inte bara när min eget barn rider...
Svar
15
· Visningar
3 103
Senast: zanzan
·
M
Tävling Hört nånstans att man inte får ha mer än 1 kvadratdm brodyr på tävlingsschabrak? stämmer de? Har nämligen en logga som jag ska brodera...
Svar
12
· Visningar
1 334
Senast: Mahogney
·
T
Trav vann rätt häst Åby stora Pris..? Även i Åby stora monté pris?? Jag tyckte det var helt rätt... Speciellt i sulkyloppet, roligt att...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: PÄMMI
·
A
Hoppning Enkel fråga; är en sådan på något vis "skarpare" än en achen? :bow:
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Sofie_B
·
J
Dressyr Har kollat på en Prestige Top Dressage. Någon som har erfarenhet av prestigesadlar? Är dom prisvärda? Bekväma? Mjuka/hårda säten...
Svar
19
· Visningar
1 708
Senast: Centaur
·
Western Ok...då har jag ännu en regel/tävlingsfråga; Trail at Halter-är det någon åldersgräns på hästen i den klassen? Om man är med i den...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: lakrits
·
D
Islandshäst Någon som har det eller sett det i verkligheten? Letar andra bilder ifall det är som bla Hansbro islandsträns med ganaschrem ;) Har...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Linda.B
·
Tävling Hej hej. Jag har ett litet problem :o Det är så att jag har löst licens, men pappret som jag skrev ut har min mor städat bort och min...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: RosenMedTaggar
·
Distans :rofl:skall till tingstäderitten och rida 120 där med giggen , är det någon som har erfarenhet av banan där och har ridigt där förut...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Galadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka