Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Körning Är himla sugen på en svängd brösta, verkar mer ergonomiskt. Var inne på Drive outs hemsida och snokade efter en brösta och hittade...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: gadriel
·
N
Dressyr Ja, hur vanligt är det att man har någon annan, duktigare ryttare som rider till hästen då och då? Hittills har jag och medryttaren... 2
Svar
33
· Visningar
3 089
Senast: aysha
·
W
Western Nu ska jag lägga ut bilder på mig (som gör grimaser) och Showman:love:! Har ridit på stång ungefär 20 gng me honom...nytt för mig me...
Svar
8
· Visningar
1 422
Senast: western_showman
·
P
Körning Kotte har börje med masse konstigheter. Nu när jag far etter mölka med han så går han på snedda. Han böjer huve till vänstra hele tia...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: Beppo
·
8
Hoppning Hur kan vissa ÖD hitta på egna regler ang. klädsel på lokal och regional hopptävling? I vårt grann distrikt verkar dom gått ihop och... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 718
Hoppning Letar efter ett billigt men prisvärt träns,martingal och magplattegjord.Hittade dessa två märken.Är det någon som har erfarenhet av...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: viola66
·
Islandshäst Ett helt hav av sadlar finns och jag ska välja en:crazy: Jag vill ha en där man kan ändra bomvidden på, har hittat på hööks men de är... 2
Svar
39
· Visningar
3 255
Senast: Niela
·
F
Körning hejsan var det ingen som va på sm i skogs/bruks körning i Ingelstad förr förra helgen? hade varit kul med bilder. Anna
Svar
9
· Visningar
1 381
Senast: fluffagget
·
Z
Distans Hej, är det nån som ska rida Karolinerritten och i sånna fall vilken klass och vilket tempp?
Svar
12
· Visningar
2 286
Senast: movi
·
Körning ...till rockard, någon som har förslag? Tidaholmsvagnar har ju fina stålhjul med hårdgummi, men finns det fler företag som säljer...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: Pinge
·
Tävling Har precis gått med i tävlingssektionen i min klubb och meningen var att jag skulle ta över sekreteriatet till nästa tävlingsår då den...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: trazel
·
R
Körning Har en nordis som jag försöker "rätta" till. Han har fått komma undan med dumheter en längre tid och mycket har jag fått rätt på, men...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Svanhild
·
M
Dressyr Tävlade med pållan i helgen, LC lokal. Jag var jättenöjd - det går bättre och bättre även om topplaceringarna nog låter vänta på sig...
Svar
6
· Visningar
2 611
Senast: Trani
·
Trav Så här kan det gå om man simtränar sina hästar för mycket. Foto: JÖRGEN TUFVESSON/ALN 2 3
Svar
52
· Visningar
4 055
Senast: spanarn
·
C
  • Låst
Fälttävlan http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=89713&x=1&a=1103820 Vad tror ni bra/dåligt??? Tycker att 2 mån är lite tight... Är ju 24 mån...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: LenaH
·
S
Körning Är det några som skall dit och tävla?
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Gatsby
·
T
Distans Har aldrig ridit distans förut, men skulle verkligen vilja pröva på att rida en CR. Har lite funderingar.. Hur lång tid brukar en 40-50...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: harryhook
·
Western Dessa ord kom ur min mammas mun innan hon hann tänka sig för. Och för de som känner mig vet att man ska inte säga något som man inte...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: lakrits
·
W
Dressyr Jag har en häst som är lite krånglig att rida. Han är precis lagom mjuk och har lagom mycket sug i höger tygeln och underbar...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: aysha
·
Trav Här är listan över antal betäckta ston 2007. Någon mer än jag som är förvånad - Rotation fem (5) ston!? Är det något som jag har missat...
Svar
8
· Visningar
2 291
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka