Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hon har alltid hoppat så glatt och bra, men på 3-årstestet slog hon i ett hinder och sen vägrade hon hoppa mer....nu har hon gått på...
Svar
4
· Visningar
1 515
Senast: ZOFUS
·
Dressyr Vad tycker du, är det okej att plocka lite med någon tygel (inner som ytter) för att få hästen mer eftergiven i nacken om den går lite...
2
Svar
21
· Visningar
3 526
Senast: Hannnaaa
·
M
Dressyr Ponera att du skulle på en dressyrtävling på söndag, alltså om 1,5 dag. Fredag lunch kommer startlistorna ut, bra bra. Du finns inte med...
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: mumin
·
1
Western Lite snabbt.. vad tycker folk här på buke är lämpligt pris är på en paint eller quarter som är korsad med nån annan ras?! Det borde väl...
Svar
17
· Visningar
1 926
Senast: wrangler
·
Fälttävlan Är det ingen här i från som ska till Mariestad? Jag ska dit och debutera Lätt klass så jag hoppas att det inte har regnat lika mkt...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 623
Senast: weeh_
·
Fälttävlan Är det ok att ha ett brunt schabrak i dressyren? Har en skäck och det är inte fint med vitt schabrak på honom, har ett brunt som...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: Prisma
·
Hoppning Tjejen som rider min d-ponny rider en annan d-ponny i samma klass. Vi ska tävla i helgen och nu har de satt henne som startandes 5 och...
Svar
13
· Visningar
1 599
Senast: Modest
·
D
Hoppning Ja ni som tränar och tävlar era hästar och ogillar tjock päls, klipper hästarna och har dem på stall. När och hur tjocka stalltäcken...
2
Svar
23
· Visningar
2 383
Senast: starcraft
·
Western http://www.pixbox.se/alb539472 Här är bilder bla .
Svar
11
· Visningar
1 612
Senast: onlyappaloosas
·
Dressyr Jag har försökt leta i gamla trådar men hittar inte särskilt mycket om detta. Jag ska ev köpa en Masteravkomma och har hört att de kan...
Svar
15
· Visningar
1 424
Senast: Ante
·
Dressyr Från vilken klass måste man ha kandar? Och från vilken klass får man rida på kandar?
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: Iddefixen
·
M
Hoppning Hej:) Jag har en ponny som är en new forest på 16 år, han är väldigt pig å framåt och bjuder vekligen i hoppning.. (kan vägra om han...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Sofie_B
·
S
Hoppning När man kollar på hästannonser från tex tyskland brukar det stå tex level 2, level 4 osv på hur högt den är tävlad. Är det någon som vet...
Svar
4
· Visningar
992
K
Trav Vad är era åsikter om Juliano Star som far? Humör, storlek, längd, rörelser, ben, ja allt....
2
Svar
25
· Visningar
4 714
Dressyr Håller på att lära min 5-åring att rygga, vilket inte alltid är det lättaste att göra utan att de sticker näsan i vädret och slingrar...
2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: Fredag
·
Trav ja, sitter och ska teckna försäkring på hästen. jag fick ju köpa henne vääääldigt billigt, kompispris... hon har knappt 40 000kr på...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: dolphinsmile
·
Dressyr Har nu två dressyrsadlar hemma på prov. Hästen var skogstokig på provningen så jag fick ta hem de två som verkade ligga någorlunda okej...
2
Svar
39
· Visningar
4 239
Senast: amalia
·
S
Islandshäst Har precis köpt ett stoföl efter Jór frá Kjartanstödum (ue Bodi frá Gerdum), några som har avkommor efter Jór eller som har nån annan...
Svar
3
· Visningar
1 131
Senast: HrafnKatla
·
Western Vilka kommer på West Star's D-tävling och KM den 25 Augusti? Vilka klasser ska ni vara med i? ;)
2 3
Svar
41
· Visningar
3 488
Senast: Elanor
·
Western ..Ett brev från AQHA som berättade att min häst var kvalificerad till World Show, usa, i år. :confused: såg jag ut och undrade hur i...
Svar
13
· Visningar
1 658
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • WE-tråden
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp