Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Varför varför varför får man inte veta i förväg vilket mönster man ska tävla? Jag har ju inget minne och det är det jag är absolut mest...
Svar
16
· Visningar
1 457
Senast: Piraja
·
Övr. Grenar Finns det fler som brinner för galoppen? Hade varit kul att träffas i så fall!
Svar
8
· Visningar
1 289
Senast: cutty
·
Trav Nu när min vagn är skrot och inte går att laga så måste jag köpa en ny, men vet inte riktigt vilken jag vill ha. Har funderat på en... 2
Svar
20
· Visningar
5 631
Senast: juvelen
·
Hoppning Jag hoppar min häst på ett waterfordbett, han går rätt bra på det, men verkar inte riktigt helt tillfreds. Funderar då på vad jag ska ha...
Svar
11
· Visningar
1 805
Senast: flurrizen
·
Western Någon som vet nått om märket Fabtron? Hur dan är den kvallitets mässigt ? bra eller skit sadel ?
Svar
1
· Visningar
960
Senast: Lazy Lady
·
C
Western Vilken tränare inom western för inridning skulle du valt och varför? Hur långt bort skulle ni tänka er att skicka er häst? Är det... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 243
Senast: urkella
·
Western Finns ni? Flyttar med min pålle till Boden i helg o har för avsikt att stanna där ett bra tag. Jag undrar om det finns ngn slags... 2
Svar
27
· Visningar
3 981
Senast: sasucatu
·
Trav alltså, Blessing går med läderbett både hemma och i löp, men nu börjar "hemmabettet" bli ganska stelt och äckligt. Vad ska jag smörja...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: via
·
Dressyr Vet att det har varit en liknande diskussion uppe tidigare, men nu skulle jag rent objektivt vilja försöka analysera detta (med er... 2
Svar
34
· Visningar
2 549
Senast: Camilla_H
·
A
Dressyr Dum fråga kanske! Men vad får hästar tävla i dressyr som 4-åring 5-åring 6-åring osv.
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Mariie
·
M
Distans Just som rubriken säger så vill jag börja rida distans. Tycker det verkar vara "grejen" för både mig och hästen. Har varit ute en hel...
Svar
8
· Visningar
1 710
Senast: Molin
·
B
  • Låst
Fälttävlan Borås fälttävlan blir inställd! pga för mkt väta på banan.. dock kommer en hunting anordnas samma helg där marken är bra!:) ny...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: LenaH
·
Dressyr Min kompis ska börja rida på min 4 åring i sommar, vi har bestämt oss för att dela på en dressyrsadel till hästen. Detta blir min...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: sofiaspel
·
S
Dressyr letar efter en bra dressyrsadel . hur är Edinburgh dressyrsadel att rida i ? djup sitts? Bra stöd? Tacksam för tipps :) 2
Svar
21
· Visningar
6 748
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr vet inte om jag lägger in den fel men testar i alla fall här... hur vet man hur stor gjord hästen ska ha på en dressyrsadel? jag har...
Svar
8
· Visningar
1 200
Senast: bigganl
·
Körning Här kommer lite fina bilder som "nordtravare" skickade till mig så jag kunde lägga upp dom. Jätte härliga! :)
Svar
13
· Visningar
1 751
Senast: Beppo
·
Hoppning för 3 veckor sedan tog jag över en fd galoppör. 11 år gammal. jätte snäll och inte alls fullblodig om ni fattar mad jag menar. problemet... 2
Svar
23
· Visningar
1 793
Senast: vicky417
·
Western Jag behöver få mig ett gott skratt nu, så släng in misslyckade ridbilder, eller hagbilder eller vad som hällst! alltså inte bilder... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 481
Senast: Elanor
·
Hoppning jag skulle vilja ha lite bra tips på hur man kan bli lite mer följsam över hindret, för tyvärr så tenderar jag att (tycker iaiiafall...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: Speedway
·
Dressyr Krav på sadeln är: *smal midja *djupt säte (ska sätta en på plats) *bra stöd för skänkeln som ska passa korta ben *ska finnas beg... 2
Svar
25
· Visningar
2 643
Senast: MaLinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka