Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Distans vore roligt att se :) Har sj aldrig ridit någon distansritt men när min Bebb är inriden och tränad, hon skall bli western/distans häst...
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: Stopek
·
Trav Fin den var Björns häst i Dagens Dubbel, som stannar!!! Tur att det inte blev en värre olycka och tur att de flesta hästar verkar ha... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 349
Senast: Sonic76
·
L
Trav Någon som har haft en sådan häst? Vad har det varit för prognos på det? Går det att komma tillbaka som travhäst med en sådan skada? Hur...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Lilla Lina
·
J
Dressyr ni som kan detta med vilka stammar som passar bra ihop...vilken hingst skulle passa med detta stoet? homosassa - gaspadin - immer... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 597
Senast: jupiter-judex
·
Hoppning http://www.youtube.com/watch?v=dCYJQo50wfQ Idag hoppade jag banjo för första gången under hela sommaren och det gick ju som det... 2
Svar
31
· Visningar
2 628
Senast: banjo
·
P
Övr. Grenar Jag tog vilopulsen på treåringen idag, 45 slag/min, vilket jag tyckte var väldigt högt? Jag tog den upprepande gånger för att vara...
Svar
2
· Visningar
1 281
Senast: cutty
·
Körning http://www.youtube.com/watch?v=gXnGZYRphYo&mode=related&search= inspirerad av en annan tråd kikade jag runt och hittade detta. vet... 2
Svar
30
· Visningar
2 684
Senast: Vindelkusken
·
L
Hoppning Hej! Jag har haft 3 ponnyn som jag träna medelsvår på men jag tävlade aldrig, men du har jag bestämt mig för att börja tävla med min...
Svar
8
· Visningar
1 266
Senast: boccia
·
A
Hoppning Jag har kollat runt lite på olika trådar om hoputrustnig, och gång på gång dyker det upp människor som hoppar med lindor Jag undrar... 2
Svar
38
· Visningar
2 882
Senast: bollen__
·
L
Western Jo då.. så här var det... Jag skulle hålla en clinic och eftersom jag inte har så mycke kontakt med klubbar här uppe så tänkte jag...
Svar
12
· Visningar
1 572
Senast: Linnzan
·
M
  • Låst
Distans Någon som vet hur det går för dem däruppe?
Svar
1
· Visningar
894
Senast: FamPont
·
E
Dressyr Någon som har och vill berätta om avkommor efter Rambo ?:) Jag har en oförklarlig kärlek till Urbino, och det finns inte längre så...
Svar
12
· Visningar
1 458
Senast: Estelle
·
B
Dressyr Hej alla bukefalister :) Jag har funderat länge på & köpa en dressyrsadel, då jag tycker det är hopplöst att rida dressyr i en... 2
Svar
24
· Visningar
2 517
Senast: blohme
·
B
Fälttävlan vilka ska till styringe i augusti? :D jag har aldrig vart där, men hur är banan tycker ni som har vart där?
Svar
19
· Visningar
1 587
Senast: Gabby_Ossi
·
M
Hoppning regional hoppning. lite dålig bild, men dom är med ljusljus grå skoning, sen är dom ljusbotten, men småsvarta-blåa rutor...
Svar
8
· Visningar
2 036
Senast: starcraft
·
Dressyr Hej alla dressyrare!:banana: Jag vill köpa ett par nya stövlar. Utan snörning, Dragkedja eller inte spelar ingen roll. Något... 2
Svar
28
· Visningar
3 095
Senast: Damp_
·
B
Dressyr Hej! Jag har en ponny som tigare tävlat mycket i dressyr men jag vet inte riktigt hur jag ska få henne att höja ryggen och trampa under...
Svar
6
· Visningar
2 219
Senast: Ella_99
·
J
Hoppning Hej ! Nån som har lite tips och ideer om hur man ska lägga upp unghästhoppning ? Hästen håller på att utbildas , kan inte så mkt med...
Svar
4
· Visningar
1 664
Senast: Jollypolly
·
Trav Ja gör ni? Tex om en kusk har kört er häst en gång och tycker ni ska ändra det och det och det, medan ni själva tycker att det funkar...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: cämela
·
S
Dressyr När jag rider på en volt så skjuter pållen ut baken i stället för att trampa med bakbenen i samma spår som framdelen. Jag vet inte...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Koppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V